První letošní trackday za námi, bohužel pár dní před praskla tlaková hadička u serva (nakonec opraveno zavařením, protože nová 9500), takže se muselo jet bez posilovače řízení a to tedy už nikdy více
Jako na okresce se to ještě dalo a vlastně to ani nějak zásadně nevadilo, ale v Mýtě to byl celý den boj.
Auto fungovalo pěkně, konečně už se tolik nevaří voda, olej díky tomu taky zůstával kolem 120C i po delším ježdění, jen to chtělo vyřešit blátivou brzdu.
Brzdový válec se hýbal cca 2mm, když se šlapalo na brzdu. Vyrobil jsem si tedy BRAKE STOPPER, je to přivařeny na vzpěru, naprosto jednoduchý a funkční..
Neměl jsem od toho žádný očekávání po tom co jsem si přečetl tady na fóru..
Ale teda rozdíl to je a není vůbec malej. Konečně se brzda tolik nepropada, největší rozdíl je samozřejmě při razantnějším brzdění. A konečně je v tom větší cit.
Další krok budou pancerovy hadičky.. Předpokládám že budou taky znát oproti 20 let starejm?
A taky sem odstranil středovou konzoli ať je hezky vidět mechanika shortshifteru IRP, jen bylo potřeba nějak zakrýt hnusný rozstříhaný koberec na tunelu. Vyřešil jsem to potažením alcantarou, alespoň to ladí ke zbytku interiéru.
Jen je ještě potřeba zakrýt díru před radickou (v které bude ovládání oken), netiskli ste si na to krytku někdo?