Tak po delší době se hlásím po nějakých změnách:
1) Brzdy - přední EBC Yellowstuff už jsem měl sjetý (po cca 20tkm) a jelikož jsem nebyl úplně nadšenej (nebyly špatný, ale ani nebyly tak dobrý, jak bych rád), tak jsem neváhal a konečně zkusil Hawk HP+ (tímto zdravím příspěvky výše
). A s těma už jsem dosáhl kýžené spokojenosti, prvních pár zabržění je trochu jalových, ale jakmile se trochu zahřejou, tak nádherně koušou, to se mi moc zamlouvá
Na okresky rozhodně super, na okruhu ještě musím vyzkoušet. Testem prošly, koupím je i dozadu místo EBC.
Jinak teda narozdíl od EBC pískají, spíš po určitým zahřátí, při běžné jízdě městem nic. Měl jsem obavy, že v otevřeným autě mi to bude vadit, ale vůbec mě to neobtěžuje, je mi to celkem fuk
2) Pneu - stávající Advany Ad08R si po 18 tkm řekly, že už je to se mnou nebaví, tak se krásně sjely
Samozřejmě sotva jsem byl s pneu naprosto spokojenej, tak je přestaly dělat. Vzhledem k rozporuplným reakcím na nástupce RS (i když ty názory beru trochu s rezervou) jsem se rozhodl taky experimentovat a vzal Nankang NS-2R, recenze nebyly špatný a za tu cenu mi to jako experiment nevadí. A tady taky hodnotím kladně. Na okresce velmi slušnej grip (zkouška ohněm bude opět až okruh), bočnice taky příjemně tuhá, za mě spokojenost a pokud se nestane to, že by třeba za rok ztratily přilnavost, tak si je klidně koupím po sjetí znovu.
Záměrně neporovnávám detailně s AD08R, protože ty byly 3 roky starý a sjetý a tohle je čerstvá guma, na to bych musel mít obě sady nový a na stejný trati. Takhle dělat nějaký vědecký závěry by bylo špatně.
3) Koroze - v zimě nejezdím a ve vodě taky extra ne, přesto už jsem měl zadní části prahů na ošetření, tak e do auta muselo říznou a opravit je, koupil jsem na to repaplechy (celkem drahá záležitost kvůli pouze spodním rohům, ale aspoň to bylo správně natvarovaný) a nechal si rovnou stříknout nově celý prahy, aby to vypadalo líp. Lakýra to udělal pěkně včetně toho hrubšího nátěru, bál jsem se, jak to bude ladit a dobrý.
A co mě čeká:
V první řadě potřebuju koncovou část výfuku, stávající Bastuck už mi po zahřátí chrastí. Okukuju různě videa a na pomyslným prvním místě je asi Cobalt, nechci nic uřvanýho, ale zase ne úplnýho ticháčka. Podle videa se to celkem blbě hodnotí, ale nic jinýho mě ani momentálně nenapadá. Ideální by bylo slyšet něco naživo.
Na příští sezónu mě láká sání ala guru racing - mají to i s odstíněním, o to mi celkem jde. A pak bych rád koupil nový Bilstein - ještě si musím promyslet, jestli koupit B6 a nechat si na autě Eibach pro Kit (-25mm) a nebo vzít B8 a k tomu HR pružiny (-35mm). Kdybyste někdo měl B8 s HR, taj poprosím o info, jak se to chová