NĚJAKÉ NC VĚCIŠTELOVÁNÍ HODIN Dělám to sice každý půlrok, ale protože to dělám jen jednou za půl roku, vždy v tom trochu tápu. Takže už jednou pro vždy - změna času na origo NC rádiu podržením tlačítka CLOCK. Na displeji se zobrazí to co na fotce. Posun hodinových číslic čudlem SEEK TRACK směr nahoru. Na jaře jednou, na podzim víckrát. Minutovky posun tlačítkem APC směrem dolů (nešahat!). Změna formátu 12/24 tlačítkem AF/PTY (na rádiu úplně vpravo)
ZAVÍRÁNÍ KUFRU Pokud se vám zadní víko nezaklapne samospádem, ale musíte s ním bouchnout, asi máte spadený zámek. Doporučuju sundat v kufru plastový kryt. Opatrně úzkým šroubovákem odcvaknout plastové čudlíky tak, že nejdřív vycvaknout prostřední kulatou část a pak vytáhnout. Pod platovým krytem je na třech šroubcích upevněn samotný zámek. Šroubky trochu povolit, aby šlo se zámkem pohnout směrem nahoru - cca 5mm - a dotáhnout. I tak málo stačí, aby se kufr dovíral sám a hladce. Přes sundaný plastový kryt se zároveň dá dostat k zadním světlům a měnit tak žárovky.
OFUKY TOPENÍ NA NOHY Jestli taky jezdíte s pocitem, že na nohy to topí jak ďas ale na ruce na volantu to fouká málo, a nechcete furt přepínat polohu na ovladači ofuků, jde to vyvážit. Za pomocí - ano správně - tejpovací pásky. Musí se vlézt k pedálům a nad nimi je plastová koncovka ventilace, která má otvor po straně navazující směrem dolů. Tak ten spodní omotat páskou a je to v suchu a ruce v teple.
DOVĚTEK K LEDKOVÝM SVĚTLŮM Čínské šuntožárovky jsem nakonec nehodil po psovi ale našel jsem jim nový domov resp. boudičky v mlhovkách. Imitují teď denní svícení (které musím ručně zapínat) a šetřím výbojky. V silnějším provozu budu ve dne zapínat kvůli větší bezpečnosti i xenony a do situací zavánějících průserem pošlu ještě nějaké šajny z ledkových Osramek. To je snad dostatečné combo na všechny přehlížeče, krátkozraké, dořitičumící a podobnou pakáž