JohnyS píše:Pěkné vlákno, atmo cestě fandím
K těm poloosam, myšleno tak že ti nejdou povolit matice poloos? Na jedné co jsem měl jsem je musel odsekat, naštěstí to není tak hluboko v naboji a tak to i celkem jde. Další variantou je, pokud ti nezáleží na ložisku, je ohřát autogenem a počkat až vychladnou. Tepelná změna udělá své...
Beny píše:Konečně jsem se dočkal a kastle je na vyvaření. Bude to trvat, ale mělo by to za to stát. Alespoň jedna nekvalitní momentka:
TeeJay píše:Nejdříve jsem četl "ale mělo by to stát" to asi taky. Tak ať to udělají pořádně a všude, to je asi hlavní problém
Krivak píše:pěkně to dáváš do kupy, ten podvozek bych taky potřeboval takhle udělat
Beny píše:Co tomu brání? Největší investice jsou siláče, komax není drahej a čepy jsou otázka pár stovek. No a pár člověkohodin na vyndání a vylisování starejch siláčů. Já to prznil stahovákem na ložiska.
TeeJay píše:Já mám na nápravách polyuratany s grafitem za 3k (Duraflex) a po drobných úpravách si je nemůžu vynachválit. Trojková octávka je hlučnější samotné silentbloky diffu (IL silentbloky + Mazda misky) byly dražší
Ale hlavní problém je, že když už sundáš nápravy, tak se otvírá prostor na spoustu dalších úkonů při té příležitosti a to pak z toho dělá obrovsky časově náročný úkol.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 248 návštevníků