Máťova modrá liška Marcelka

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Máťova modrá liška Marcelka

Příspěvekod Máťa » 27 čer 2019, 18:43

TeeJay píše:
Máťa píše:Právě reroute kit od Skidnation jsem měl. Ale bylo mi řečeno, že se hodí hlavně na NB a ne na NBFL. V příspěvcích nahoře popř. na tomto videu: https://youtu.be/o4iTbK83RHY?t=171 je dobře vidět, že těsnění pod hlavou je u NBFL upraveno tak, aby voda proudila hlavně přes 3. a 4. válec. Když tam dáš reroute kit, voda pak proudí hlavně přes 3. a 4. válec, ale téměř neproudí přes 1. a 2. NB má těsnění pod hlavou symetrické a díky tomu při použití reroute kitu je proudění po celé hlavě optimální.

TeeJay mě na to upozornil, tak jsem vše dohledal ještě podrobněji a musím potvrdit jeho slova. Musel bych dát jiné těsnění pod hlavu a to se mi úplně nechce :D

Tak ho tam dej zpátky. TeeJay rozebral motor (příspěvek ve vláknu již brzy), došel k závěru, že reroute uškodit nemůže, ba naopak, navzdory jinému těsnění pod hlavou (s NB těsněním je výsledek ještě lepší, ale tam už je pak špatný poměr "přidaná hodnota/strávený čas") a Skidnation reroute si koupil a úspěšně jej na svém NBfl 1.8 VVT jezdí.

Když ten motor rozebereš a uvědomíš si, kde je vodní pumpa, kde těsnění pod hlavou, kde jsou válce, kudy proudí většina kapaliny a kde jsou vývody z bloku/hlavy, tak k tomu závěru dojdeš sám. A pak doporučuju přečíst https://www.miataturbo.net/race-prep-75 ... ead-79930/, což je jeden z mála příspěvků, který má hlavu a patu - protože velká část toho, co se člověk na internetu dozví, není pravda. Sorry, sám jsem žil několik let v tomhle omylu.


Tak paráda no... Právě když jsi mi to tam napsal, koukal jsem na internety všude možně, abych si o tom víc zjistil :o . Ať Youtube (kluci s Other Way) nebo jiná fóra, všichni říkali, že na NBFL to není bez úprav těsnění pod hlavou dobrý. Tak jsem to demontoval a prodal... (tak 3 měsíce zpět :D ). No nic, velký chladič to teď musí zastoupit. V Sosně po 20 minutách jízdy na plno mi v chladícím kole běžel jeden větrák lehce a po dojetí cca minutku a pak se vypnul.

Co se týká setrváku - Asi zvolím tucestu přes 1,6 setrvák (klidně i odlehčený) a k tomu tu spojku. Každopádně mám 6q převodovku. Jako řadit se dá :D Jen netuším, o kolik se quickshifterem zvětší ovládací síla ( kratší rameno = kratší dráha = větší síla). Na ILku nabízí právě kit shortshiftu https://www.ilmotorsport.de/shop/articl ... 2fae29fcf8 za docela velký peníz. Než to objednám, rád bych znal nějaké zkušenosti...
Obrázek
Máťa
 
Příspěvky: 17
Registrován: 09 úno 2019, 22:10
Bydliště: V dílně

Předchozí

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 200 návštevníků