Totální škoda to ale může být čistě ekonomická - protože všechny origo díly jsou v Mazdě hrozně drahý (jen blbá mřížka do nárazníku stojí snad 5 tisíc). Stačí, aby tě v koloně zezadu lehce nabourali (tzn. bez hnutí nosníků) a postrčili do auta před tebou a škoda 200k, u dražších aut snadno i mnohem víc, je hned. A přitom to bude zvenku na první pohled jen lehké "ťuknutí", reálně se ale budou měnit oba nárazníky, všechna světla (a že xenony stojí palbu), RZ, senzory, blatníky, kapoty, chladiče, různé plasty, úchyty, spojovací a spotřební materiál, všechno se bude lakovat a někdo to bude montovat - origo Mazda servis s nehoráznou hodinovkou a nehoráznou cenou náhradních dílů. 14k€ už je teda silná káva, ale jednak to tehdy bylo sotva čtyřleté auto a druhak je to Mazda, která je prostě co se origo dílů týká, drahá, takže to žádná vážná nehoda být ani nemusela.
Nezájem chápu, zvlášť, když jde o předfl model, ale chci jen říct, že to naopak auto může být v top stavu s výhodou spousty relativně nových dílů - jen bych si ho detailně prohlédl a třeba ještě ukecal slevu, pokud by se mi to auto líbilo

(nelíbí

)