Kratší stálej převod je super investice, kort tu 1.6 to hodně oživí odspod...Na CTRu to bylo hodně znát a to neměl kamarid žádnou hardcore verzi...Doporučuju. Sice to pak není na žádný výlety, když si to víc zkrátíš...ale když najdeš rozumnej kompromis, udělá to pocitově klidně jakoby 15-20ps... Cena je hodně good, snad je to kvalitní i.
a nebo můžeš za polovinu koupit stálej převod z kia sportage 4.778 Oblíbená to úprava třeba i u S2000 kam to taky po lehkejch úpravách ložiska pásne...
willy2.0 píše:No a už to máte někdo na autě?? Ten 4,778 bude ideál... Pochlubte se.
pochybuju, myslim, že o tom moc lidí neví, kór v čr, každopádně já se na to chystám, ale moc to nerozkřikuju, nechci aby najednou z vrakovišť zmyzly všechny kia
Ten swap toho finalu sa pri 1.6 nepodarí lebo tam je len 7" ozubenie... Nad prehodením som tiež rozmýšlal a nakoniec som si zajednal diferák s Kie, ale nemám ešte diferak z 1.8. A hlavne neviem zohnat s pomerom 4.3 aby som mal aj zálohu.
Jsou určité věci , které jsou prostě vyzkoušené, máme vyzkoušené a fungujou všeobecně na všechny koncepce...Kratší stálej převod, je jedna z nich a určitě bych ho volil např.na Miata cup...Ale i pro osobní pocit:-) Vždy se musí začít podvozkem a převodovkou...Tohle je lepší investice než např.lehkej setrvák, taky dobrý...ale až později, když se šahá na motor.
Tak jasny,magda neni delana na velike rychlosti,kratka spajzka ma sve oduvodneni,kdypa jedeme pres 200,ze Akorat Rybovi to bude trosku chybet v Moste,tam mu magdice krute upalovala
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno Subaru BRZ 2.0 WRB MT new Subaru Forester XT 2.5T 2007