Nosníky chce časem opravit každá, ale dá se to udělat i vcelku levně. Kousek za hranicema je třeba za přijatelný prachy dělá Speedy. Vcelku nic na jejich opravě není a udělá je každý trochu zkušený klempíř. Ve většině případu musí motor ven, ale i s tím si poradí v každém servisu. Pokud se nebojíš špíny a máš prostory tak si pujčit žirafu a ten motor vytáhnout ven taky zvládneš
(já si motor vytáhl ven sám, odvezl to naplatu klempíři co je v duchodě ve vedlejší vesnici a ve výsledku to bylo 5 tácu, kdo chcete kontakt tak se když tak ozvěte) Speedy repaplechy jak vyrábí tak i dělá opravi "na klíč" (přijedeš autem a za nějakou dobu zas odjedeš autem). Má oficiální servis a přes týden se mu tam promotá několik Miat.
Kamarád teď dává dohromady jednu co místní odsoudili, že tak leda na díly. Nosníky, prahy, lemy, celolak a nakonec se asi vejde do 110 tisíc s NB 1.8 103 kW i s tím celolakem. Dá se ledacos, ale chce to hledat lidi ty ceny i kvality práce jsou pekelně rozdílný.
U NB tedy dávat pozor na korozi zejména prahu, lemů. Často taky rezne pod předními blatníky na prazích ale to hůř odhalíš. Nosníky čekají každou a za ty s opravenými si lidi říkají kolikrát daleko vyšší částky.... Motorově ty auta moc netrpí (dobré je změřit tlaky válců). Orezlost podvozku ti napoví jestli to auto pravidelně jezdilo v zimě atd. ale ani repas podvozku nestojí až tak moc. Čepy a siláče moc neodchází a nestojí v porovnaní s jinými auty velké částky. Důležitá je taky střecha. Ceny nových střech jsou zhruba od 4,5 tácu po 12 tácu podle toho jestli chceš vinyl (pogumovanou) se slídou nebo moher se sklem. To jestli auto bylo rovnané po nehodě většinou hned poznáš podle všelijak nerovných nosníku v kufru pod kobercem atd. nenápadně se tyhle auta moc rovnat nedají, vidět je to takřka vždy.