Visno71 píše:Ahoj chlapi, začínam uvažovať o ND 2.0 184ps. Chcem sa opýtať hlavne majiteľov, Aké máte skúsenosti s ND? Jazdím NC, zatiaľ som veľmi spokojný, ale chcel by som trochu modernejšie.
Tři roky jsem měl NC dvoulitra (z r. 2006), v srpnu jsem přešel na NDčko 2,0 Revolution Top 160 koní. S NCčkem byla spokojenost, teď maximální spokojenost. NDčko je asi o 100 kg lehčí, takže je hbitější, má výrazně lepší podvozek, nenaklání se, ještě jednodušeji se shazuje a natahuje střecha, velký rozdíl ve spotřebě - při výletním způsobu jízdy (kolem 100 km/hod.)jsem s NCčkem jezdil 6,5 - 7 litrů, teď s ND při tom samém způsobu jízdy mám spotřebu podle počítače 5,4 l a je tomu tak i ve skutečnosti (na 550 km jsem dotankoval do plné nádrže 30 litrů). Zdá se mi, že je v létě i výkonější klimatizace. Obrovským plusem proti mému bývalému NC jsou recaro sedačky s alkantarou (dávají se jen do nejvyšší výbavy Revolution Top), tady bylo asi nejslabší místo mého NCéčka (měl jsem červenou třetí limitovanou sérii - č. 1346 z vyrobených 3500 kusů) a sedáky z červené kůže byly nepohodlné jak kvůli materiálu, tak i tvarem. Je ale třeba počítat s tím, že je NDéčko vevnitř trochu menší, někdo mluví o stísněném prostoru. Jeden den jsem měl doma obě, tak jsem měřil - na šířku uvnitř v podstatě stejné, vzdálenost od horní hrany rámu předního skla k horní hraně ochranného oblouku je ale o celých 10 cm u NDéčka menší. Hned jsem si ale zvyknul. Já byl s NC taky spokojený, ale NDčko je - pro mě - hodně povedené a i hezčí a jsem rád, že sjsem do něj šel.