A nemůže ti to do ničeho klepat? Nevím, jak to pod NC vypadá, ale u NB konec středu výfuku prochází v těsné blízkosti diffu a když se dá nějaký aftermarket, tak je to někdy ještě blíž a může to při určitých otáčkách o sebe "zvonit"
OEM koncák je vetší než cobalt, takže se tam vešel dokonce ještě lépe. Na netu jsem našel, že se občas urve jeden svár a pak to klepe. Jenže mám dojem, že by to pak klepalo furt a ne jen při určitých otáčkách. Při montáži nebylo nikde nic volného. Ale na ten Tvůj tip mrknu. Díky.
Jedinečnost každé přítomnosti se neustále obětovává nějaké budoucnosti.. NB 12/1999 - 1.6 - ex NC 12/2005 - 2.0
Závidím Mně to fakt drnčí jen při 2.600 otáčkách..nikdy jindy. Tyčky svárů zkontrolované, jsou ok. Mám podezření, že mi jemně vibruje vnitřní trubka pravého koncáku a v těchto otáčkách to naráží na tu vnější..ale nevím.
Jedinečnost každé přítomnosti se neustále obětovává nějaké budoucnosti.. NB 12/1999 - 1.6 - ex NC 12/2005 - 2.0
Uvidíme. Speciálně jsem se na to zaměřil a kontroloval svary. Jedine co jsem zaznamenal byl smrad a vypečení výfuku po instalaci. Sejdeme se někdy na pulce cesty mezi náma a porovnáme