Do rozpočtu se s NA a NB vejdeš určitě, hlavně teď v zimě.
Mezi 1.6 a 1.8 rozdíl samozřejmě je, ale když se podíváš do galerie členů fóra k uživateli Domec na jeho videa tak uvidíš že i s nejslabší 66kW NA se dá jet jak drak když je člověk dobrej řidič.
Z těchle dvou generací ani jedna nebude moc komfortní na delší přesuny, NBčko je dál s odhlučněním a tuhostí. Já mám NAčko jako jediný auto a po delších jízdách z toho vylézám jak zmlácený z oktagonu. (ale stojí to za to)
Bacha si dej na rez, u NBčka hnijou nosníky motoru (v galerii je má pěkně odfocený TeeJay), u NAčka hnijou lemy, blatníky a prahy (pár fotek mám v galerii já), jinak jsou to docela nezmaři, z doslechu mám že 1.8 mají tendenci žrát olej, ale litr oleje na pár tisíc km není taková katastrofa u dvacetiletého auta se 150+tkm.
Já osobně bych ti doporučil se kouknout spíš po 1.6, lidi nad nima často ohrnujou nos, tak jsou lacinější, tak ti zbyde na opravy (nedělej si moc iluze že seženeš nezrezlý kousek, na klempířinu si prostě pár desítek tisíc odlož) a případné úpravy - převodovky, diferenciály, brzdy a tlumiče se mezi NAčkama a NBčkama dají do jistý míry přehazovat, takže i nejslabší NAčko můžeš nakonec mít s šestikvaltem, velkýma brzdama, sportovníma tlumičema a samosvorem. Ale to je pak dost o tom jak se v tom člověk chce hrabat
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?