Mazda MX-5 NBFL 2002 1,6 - profi úpravy

Mazda MX-5 NBFL 2002 1,6 - profi úpravy

Příspěvekod alobal » 10 pro 2017, 13:50

Main.jpg

Mazda MX-5 NBFL 2002 1,6
Najeto 118.000 km, perfektní stav, profi úpravy za více než 120 tis Kč – popis viz níže! Úžasný kus v perfektním stavu. Jede parádně.
Bez koroze, střecha super stav.
Nové rozvody, svíčky a pneu Toyo T1-R.

PODVOZEK:
BILSTEIN B14 – absolutní bomba. Výškově stavitelný. Spojení plyšovosti a závodní tuhosti. Geniálně čitelné, komunikativní, stabilní, ale přitom na hrbolech a rozbitých cestách komfortní (žádné tupé rány, jen příjemné zhoupnutí). V případě obutí málo přilnavých gum nebo na mokru naprosto geniální čitelnost pro drifty (podpořené KAAZ diferákem).
Vše díky 1-plášť konstrukci – hezky vysvětleno ZDE - http://elit.mx-5cup.cz/bilstein
Samotný kit viz zde (http://www.bilstein-shop.com/bilstein-m ... 19790.html)
Silentbloky na celém podvozku, diferenciálu a motoru měněny před 20 tis km.
Stavitelné stabilizátory HR.
b14.jpg


BRZDY:
Auto vybaveno u MX5 vzácným zdvojeným posilovačem a na poměry MX5 (standardně slabé brzdy) má bezkonkurenční účinek i se sériovými brzdami.
Teď kotouče vrtané a drážkované EBC plus desky.


MOTOR, VÝFUK a PŘEVODOVKA
Ostré vačky, zvětšené sací a výfukové kanálky, upravená řídící jednotka.
Šestistupňová převodovka z 1,8 Anniversary + pětikvalt k tomu za doplatek.
Odlehčený setrvačník Toda
Sportovní výfuk, svody, katalyzátor.
Karbonové sání IL
Lamelový diferenciál Kaaz.
Pocitově jede neskutečně. Extrémně silné zvláště ve vyšších otáčkách. Jede lépe než 1.8 103kw. Ověřeno.

INTERIÉR:
Sedačky Corbeau pro Lotus Elise.
Sportovní volant OMP.

ZIMNÍ CENA 139.900 Kč
TEL: 739 290 577
Přílohy
IMG_20171203_155658.jpg
volant.jpg
střecha.jpg
p5edn9.jpg
zboku.jpg
zadni.jpg
alobal
 
Příspěvky: 2
Registrován: 04 pro 2017, 12:54

Re: Mazda MX-5 NBFL 2002 1,6 - profi úpravy

Příspěvekod whisper » 11 pro 2017, 05:32

Nazdar, čo presnejšie znamená upravená RJ?
Naposledy upravil whisper dne 11 pro 2017, 23:51, celkově upraveno 1
Ponúkam celý sortiment produktov SkidNation so zľavou pre členov - napíšte správu.

Radosť je moje palivo.
Uživatelský avatar
whisper
 
Příspěvky: 1151
Obrázky: 6
Registrován: 11 lis 2012, 17:25
Bydliště: Bratislava [SK]

Re: Mazda MX-5 NBFL 2002 1,6 - profi úpravy

Příspěvekod elektron » 11 pro 2017, 20:19

Mna by zase zaujimal "vzacny zdvojeny posilnovac brzd" :lol:
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: Mazda MX-5 NBFL 2002 1,6 - profi úpravy

Příspěvekod alobal » 13 pro 2017, 00:50

no posilovač je 2 - komorový, představ si 2 na sobě, takže při tlaku na pedál je účinek posilovač násobně vyšší (nebude to přesně 2x, ale minimálně o polovinu).
Fotku ted nemám, ale můžu poslat.
alobal
 
Příspěvky: 2
Registrován: 04 pro 2017, 12:54

Re: Mazda MX-5 NBFL 2002 1,6 - profi úpravy

Příspěvekod Robo96 » 13 pro 2017, 09:38

Obrázek
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 974
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

Re: Mazda MX-5 NBFL 2002 1,6 - profi úpravy

Příspěvekod cafe-racer » 13 pro 2017, 13:47

To mi snad děláte naschvál s těma posilovačema :-)
Obrázek od Robo není posilovač, ale brzdový válec s oddělenými nádobkami na kapalinu.

Zdvojený neboli tandemový posilovač je umístěný mezi pedálem a brzdovým válcem, vypadá nějak takhle
Obrázek
Funkční výhodu oproti klasickému neposkytuje žádnou ; jen umožňuje umístit výkonný posilovač i do prostoru, kam by se klasický jednoduchý nevešel kvůli velkému průměru. (účinnost posilovače je dána jeho plochou, tzn. je lhostejné zda mám single 10-ti palcový posilovač nebo tandemový 7-palcový který má dvě komory za sebou). Tandemový je samozřejmě složitější a těžší.
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: Mazda MX-5 NBFL 2002 1,6 - profi úpravy

Příspěvekod moah » 14 pro 2017, 18:22

No a jaka je vyhoda toho dvojnadobkoveho valce?
moah
 
Příspěvky: 233
Registrován: 30 čer 2015, 00:09
Bydliště: Praha Nusle

Re: Mazda MX-5 NBFL 2002 1,6 - profi úpravy

Příspěvekod TeeJay » 14 pro 2017, 18:28

Viz příspěvek nad tebou.
cafe-racer píše:Funkční výhodu oproti klasickému neposkytuje žádnou ; jen umožňuje umístit výkonný posilovač i do prostoru, kam by se klasický jednoduchý nevešel kvůli velkému průměru. (účinnost posilovače je dána jeho plochou, tzn. je lhostejné zda mám single 10-ti palcový posilovač nebo tandemový 7-palcový který má dvě komory za sebou). Tandemový je samozřejmě složitější a těžší.
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: Mazda MX-5 NBFL 2002 1,6 - profi úpravy

Příspěvekod moah » 14 pro 2017, 19:04

chápeme oba kontext, konverzace, že jo? :) Robo96 popisoval válec se dvěma nádobkama, cafe-racer zdvojený posilovač ;)
moah
 
Příspěvky: 233
Registrován: 30 čer 2015, 00:09
Bydliště: Praha Nusle

Re: Mazda MX-5 NBFL 2002 1,6 - profi úpravy

Příspěvekod TeeJay » 14 pro 2017, 19:50

Ok, on i posilovač je tvarem válec... :D každopádně v tom druhém případě je to "tvrdší pedál a kratší chod pedálu" :)
http://www.good-win-racing.com/Mazda-Pe ... -1699.html
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Další

Zpět na Inzerce/bazar

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 151 návštevníků

cron