Geometrie

Re: Geometrie

Příspěvekod hroche » 04 říj 2017, 15:00

Renee píše:Není to úplně Praha ale v Hostivici Pneu Malík... Hned za prahou, co by kamenem dohodil.


asi tak taky můžu doporučit už jsem tam byl několikrát
hroche
 
Příspěvky: 1424
Registrován: 08 říj 2012, 13:17

Re: Geometrie

Příspěvekod Cromoly » 04 říj 2017, 20:38

Taky tak :-)
Cromoly
 
Příspěvky: 480
Registrován: 01 zář 2011, 18:45

Re: Geometrie

Příspěvekod Stone7558 » 10 lis 2017, 15:31

tak jsem volal s malíkem a tvrdil mi, že nejlepší geo i když se jezdí na okruhy je ta sériová (od výrobce), tak zase nevim :D
Mx-5 NA 1,8 RED
Uživatelský avatar
Stone7558
 
Příspěvky: 274
Obrázky: 0
Registrován: 29 pro 2015, 22:44

Re: Geometrie

Příspěvekod TeeJay » 10 lis 2017, 15:34

Tvrdit si může co chce. Geometrie se nastavuje podle stylu jízdy a potřeb řidiče, neexistuje žádný "nejlepší" nastavení, který bude perfektní na všechny podmínky, do města i na okruh :D
Doporučuju nastudovat co je k čemu dobré a vyzkoušet třeba i víc různých nastavení.
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: Geometrie

Příspěvekod Renee » 10 lis 2017, 16:23

Samozřejmě že nejlepší je sériová, přece inženýři v Horišimě asi věděli co dělali.
Ale třeba někdo chce auto víc přetáčivé, než ti inženýři původně zamýšleli.
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?
Renee
 
Příspěvky: 961
Registrován: 18 čer 2016, 09:29
Bydliště: Praha

Re: Geometrie

Příspěvekod froxic » 10 lis 2017, 16:37

Taky ty hodnoty vychází z použitých pneumatik, podotýkám v té době. Každopádně souhlasím s tím, že každý jezdit jinak a chce to nastavit dle sebe. Kromě geo udělá hodně i nastavení stabilizátorů.
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 325
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

Re: Geometrie

Příspěvekod Robo96 » 10 lis 2017, 17:39

opravim ta, kazdy jazdi inak ale chce to nastavit podla niekoho z netu :D
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 974
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

Re: Geometrie

Příspěvekod jarka » 10 lis 2017, 18:09

Stone7558 píše:tak jsem volal s malíkem a tvrdil mi, že nejlepší geo i když se jezdí na okruhy je ta sériová (od výrobce), tak zase nevim :D

A pak je taky úplně nejlepší jezdit na okruhu tlaky v pneu doporučené výrobcem :D .
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

Re: Geometrie

Příspěvekod Stone7558 » 10 lis 2017, 18:29

jarka: jj to je fajn :D btw. jakej tlak bys doporučil pro běžný silniční gumy 195/50 r15 na 7j rávku. Mimo okruh tam dávám 1,9 a na okruhu po zahřátí si myslíš kolik by tam mělo bejt? :-)
Mx-5 NA 1,8 RED
Uživatelský avatar
Stone7558
 
Příspěvky: 274
Obrázky: 0
Registrován: 29 pro 2015, 22:44

Re: Geometrie

Příspěvekod jarka » 10 lis 2017, 22:14

To je stejný jako z geo, není jednoznačná odpověď - tlak takový, aby se k daný geometrii rovnoměrně zahříval celý běhoun a guma se v zatáčkách moc nebortila. A podle gumy to může klidně oscilovat +-0.2b jako nic (po zahřátí). Chce to zkoušet, měnit a testovat. Rozhodně není nastavení od výrobce nějaký ideál, je to prostě stav, při kterým auto funguje pro maminu na nákup i pro pouličního racera :) . Tovární hodnoty bych použil jako startovní.
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

PředchozíDalší

Zpět na Kola, pneu a geometrie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron