Zimní renovace

Re: Zimní renovace

Příspěvekod TeeJay » 17 říj 2017, 17:41

Mě ty Duraflexy s grafitem vyšly na méně než 3k, takže jsem je koupil čistě proto, že je zkusím, trošku upravím než je tam dám a uvidím :) i kdybych je měl pak vyhodit a koupit ty z IL, tak přijdu o 3 tisíce. Když si sečtu investice do auta, tak se to stejně úplně ztratí :D
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: Zimní renovace

Příspěvekod JohnyS » 17 říj 2017, 17:51

Tommy014 píše:Hele uvidíš :-D...zeptej se třeba Muzzyho jak řešil siláče :-D, nebo Hroche by ti mohl dát referenci :-D...jinak já četl obecně negativní věci. Ale fakt asi záleží kus od kusu - každej si musíme projít svojí cestou :) zas Adam Sandman ma poly a je spokojenej a takovejch lidi je taky víc i tady na foru. Musíš se rozhodnout sám no :D

Zkusím ty lidi obepsat co řeknou :) díky
Mazda MX-5 NB 1.8
Uživatelský avatar
JohnyS
 
Příspěvky: 404
Registrován: 12 bře 2017, 13:47
Bydliště: Česká Třebová, Praha

Re: Zimní renovace

Příspěvekod m8rinek » 17 říj 2017, 18:36

Me se líbí jak tu rady padají na úrodnou pudu:D
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: Zimní renovace

Příspěvekod JohnyS » 17 říj 2017, 22:59

m8rinek píše:Me se líbí jak tu rady padají na úrodnou pudu:D

Máš jiný pocit? Hledám si pro a proti. Ty jsi jasně jen pro, asi máš hromadu peněz a není ti líto je za to vyhodit fajn, neberu ti to. Jen prostě zvažuji než se do toho pustím. Je jasné, že ty z IL jsou lepší, ale fakt o tolik? Proto to řeším a proto jsem taky to vlákno založil. Tvůj názor mám, teď ještě názory lidí který jezdí ty PU ...
Zatím se nikdo z těch co je mají moc nerozepsal
Mazda MX-5 NB 1.8
Uživatelský avatar
JohnyS
 
Příspěvky: 404
Registrován: 12 bře 2017, 13:47
Bydliště: Česká Třebová, Praha

Re: Zimní renovace

Příspěvekod m8rinek » 17 říj 2017, 23:13

JohnyS píše:
m8rinek píše:Me se líbí jak tu rady padají na úrodnou pudu:D

Máš jiný pocit? Hledám si pro a proti. Ty jsi jasně jen pro, asi máš hromadu peněz a není ti líto je za to vyhodit fajn, neberu ti to. Jen prostě zvažuji než se do toho pustím. Je jasné, že ty z IL jsou lepší, ale fakt o tolik? Proto to řeším a proto jsem taky to vlákno založil. Tvůj názor mám, teď ještě názory lidí který jezdí ty PU ...
Zatím se nikdo z těch co je mají moc nerozepsal

OK:)))))
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: Zimní renovace

Příspěvekod Robo96 » 18 říj 2017, 08:24

ja jazdim PU ale nie tie z ebay. :)
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 974
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

Re: Zimní renovace

Příspěvekod JohnyS » 18 říj 2017, 09:11

Super a mohl by jsi napsat jaké a recenzi na ně?
Mazda MX-5 NB 1.8
Uživatelský avatar
JohnyS
 
Příspěvky: 404
Registrován: 12 bře 2017, 13:47
Bydliště: Česká Třebová, Praha

Re: Zimní renovace

Příspěvekod gramo » 18 říj 2017, 10:44

Mám na autě PU Prothane, ještě od předminulého majitele, takže jsou tam už cca 4 roky a s podvozkem auta jsem spokojený. Trochu vržou, zejména prvních pár km po delším stání, asi se z některých míst vytlačí vazelina a potřebuje se to párkrát zhoupnout, než se to zase promaže všude. Jestli je auto tvrdé, závisí podle mě hlavně na pružinách a tlumičích, se seriovýma bych se nepohodlí nebál. Výhoda tvrdších silenbloků je myslím hlavně v přesnější a rychlejší odezvě na řízení.
Uživatelský avatar
gramo
 
Příspěvky: 781
Registrován: 07 dub 2016, 16:54

Re: Zimní renovace

Příspěvekod JohnyS » 18 říj 2017, 11:02

gramo píše:Mám na autě PU Prothane, ještě od předminulého majitele, takže jsou tam už cca 4 roky a s podvozkem auta jsem spokojený. Trochu vržou, zejména prvních pár km po delším stání, asi se z některých míst vytlačí vazelina a potřebuje se to párkrát zhoupnout, než se to zase promaže všude. Jestli je auto tvrdé, závisí podle mě hlavně na pružinách a tlumičích, se seriovýma bych se nepohodlí nebál. Výhoda tvrdších silenbloků je myslím hlavně v přesnější a rychlejší odezvě na řízení.

Díky, ty nevypadají vůbec špatně a celý set včetně diffu atd mají koukám za 236 $
Mazda MX-5 NB 1.8
Uživatelský avatar
JohnyS
 
Příspěvky: 404
Registrován: 12 bře 2017, 13:47
Bydliště: Česká Třebová, Praha

Re: Zimní renovace

Příspěvekod Robo96 » 18 říj 2017, 13:10

ako pise gramo, napravy sa tak nezuju ako na starych seriovych gumovych tzn. je to cele presnejsie a trochu tvrdsie, nerovnosti sa viac prenasaju do kasne a je citit lepsia odozva od kolies. Mne osobne nevrzgaju (strongflex red), maju "checkerovane" vnutro silaca, takze vnutorne steny niesu hladke a pri vsunuti trubky sa nevytlaci veskera vazelina von ale ostane v tych vrubkoch. Stredove trubky su ocelove a nie hlinikove (ako tie na ebay napr.) takze sa tak skoro ani nevyklepu. Oproti serii alebo tym z ILka by mohla byt vyhoda PU silacov aj to, ze sa naprava otaca volne okolo trubky silaca s nizkym odporom (ak su kvalitne a presne) kdezto seria ma na tu trubku navarene "kridelka" ktore su zaliate v tej gume a tym padom pri otoceni ramena kladie guma odpor voci volnemu otacaniu, preto tieto treba aj dotahovat s autom na zemi aby sa neutrhli a pri tych lacnejsich silacoch dochadza aj prave k tomuto efektu ze to dotiahnes a naprava sa ani nehne a to je zle :)
Najidealnejsi silac je lozisko v delrine ale to je mega overkill na daily, ale zas najviac vynikne kvalita tlmicov :)
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 974
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků

cron