No chlapi, nebudu vám lhát...
Na igelitu ve kterém je lip zabalenej se skví nápis "MADE IN CHINA" a od toho se odvíjí celý zbytek příběhu.
Napasovat ten lip je fakt peklo.
Celkem v něm je snad 12 otvorů na šrouby, nicméně žádný spojovací materiál k tomu není, plus si musíte vrtat do nárazníku, jediný dva šrouby co se použijou ze stávající kastle jsou ty co na krajích drží ty tyčky co jim říkám "rozpěry".
Zepředu to ještě jakž takž sedí, ale stejně bude potřeba mezi lip a nárazník dát aspoň trochu nějakýho tmelu, aby nebylo vidět že to tak úplně dokonale nelícuje.
Strany jsou ovšem katastrofa.
Zmíním že můj nárazník na téhle straně nemá úplně tovární tvar potom co jsem ho trochu porovnal o svodidlo.
Na pravé straně to ale není o moc lepší. (a ano, stihl jsem svůj lip už omlátit o půl baráku)
Největší joke je ovšem zespodu kde nevím co číňani zamýšleli, ale těmito otvory se netrefili ani do blízkosti žádného existujícího šroubu a je potřeba navrtat kryt pod motorem, což se mně teda moc nechtělo, ale co už...
Teď jsem kolem toho běhal asi hodinku, vyzbrojil jsem se k tomu horkovzduškou. (fotky jsou předtím než jsem lip začal tvarovat) Bude potřeba s tou horkovzduškou ještě zabrat, plus na krajích ještě asi bude potřeba udělat navíc po dírce ať se ty hrozný díry nechají trochu stáhnout.
Nicméně věřím že až se s tím o víkendu ještě trochu pomr*ám tak to i bude sedět a vypadat fajn, pak poskytnu i víc fotek. Teď už se mně nechce na tom dělat
Suma sumárum, buďte připraveni na boj při nasazování, vybavte se vrtačkou, horkovzduškou, nějakým tmelem či lepidlem a hromadou šroubků, a ideálně ještě jedním člověkem.
Po této recenzi máte do pondělka čas zrušit svoje objednávky
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?