Tyo to asi ne, v techničáku jsou předemnou napsaný nějaký tři ženský a ta poslední od Plzně. Každopádně když jsem to před lety kupoval, tak byl interier uplně originální a v dost bídnym stavu.
Nevíte někdo jestli existuje tenhle origo volant v trošku menšim provedení? Mam trochu problém pod něj nacpat nohy.
NA 93´ 1,6l 85kW, EBC RedStuff brake pads and Brembo discs, Nardi steering wheel.
Co myslite,co je u radicky lepsi? Mit ji co nejnize a kratky chod nebo ji mit vice nahore a po ruce? Libi se mi tahle cerna koule na tycce,co na to rada zkusenejsich?
Jinak sup sup,je tu spousta novych clenu a zadne fotky navic
Přílohy
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno Subaru BRZ 2.0 WRB MT new Subaru Forester XT 2.5T 2007
Vetsi radicka ma vyhodu v tom, ze je kousek od volantu, tzn. cas, kdy nedrzis volant, je kratsi. U shorshifteru je vyhoda asi hlavne pocit z razeni a da se i teoreticky radit rychleji, co jsem zkousel. Ale namahas zase vic synchrony...
1999 10th AE Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.