Och cez víkend keď som bol doma na SR tak som sa trošku zamýšlal nad tou teplotou a došiel som na to
... mal som totiž obe Mazdy doma. Vymenil som oba budíky medzi sebou a oláááá ukazovalo to zrazu reálne
došlo totiž k zámene budíkov pri samotnej montáži jeden bol jeden typ a druhý bol iný typ ... sorry za dezinformácie nechápem ako ale všimol som si rozdiel aj v návodoch
každý mal iné vnútorné zapojenie zrazu aj tlak ukazuje reálne
... išlo a dva fukciami zhodné ale seriou (malé čísielka) odlišné typy na doske boli prehodené konektory na prvom olej hore voda dole a na druhom budíku naopak. Btw. sú made in Japan myslím že čínske deti sa toho nechytali
a kalibrovať sa nemusia
. No a kvalita spracovanie a všetko za mňa 1* len tento malý detail o zámene budíkov
Inak tlak:
za "studena" v týchto vedrech (35°C) 4,1b olej cca 40°C
zohriaty olej tlak 3,8b - 3000rpm (olej cca 100°C)
volnobeh 1,8b - 850rpm (ol. 100°C)
zvýšený volnobeh 1000rpm (ol. 100°C) 2,1b
záťaž 4,0b - 6500rpm (ol. 120°C)
keď som zastavil a olej mal 127°C to bolo na kopci na volnobeh 850ot. mal motor len niečo okolo 1,5b +/- 0,2b olej tam mám 10W-60 Mobil1 vtedy jasne pri takom oleji stráca viskozitu.