TeeJay píše:Samozřejmě, už jsem to upravil. Koukal jsem na obě a pak jsem hodil odkaz na to špatný
Robert Serwanski je každopádně borec. Vedle toho, že je hlavní testovací jezdec Koenigseggu, tak je i dvojnásobným mistrem Švédska v tamním MX-5 Cupu...
Mimochodem nebyl to on, kdo vloni zbořil na smyčce tu Ageru One:1. To byl jiný číman...
Miha píše:chtěl bych vidět výraz řidiče té šedé GT3 RS po tom, co ho předjede obyčejná Miata
Tak uplně obyčejná zase není...
Modifications from stock:
- ECU Remap
- Full Exhaust and CAI
- Larger coolant radiator
- 225/45 16 track tyres, road legal
- New Coilovers with 13/7 Springs
- Aftermarket ARB front, no ARB rear.
- Uprated Brake Pads, 2 piece discs (oem size) and racing fluid
- Carbon fibre seat for driver and passenger
- 6 Point belt for driver, 4-point for passenger
- Aftermarket steering wheel
- Approx 1100kg incl ½tank of fuel and 83kg driver (subject for improvement).
- 5 speed with close ratios. 2nd gear syncro was bad so only used it in two corners while I would have like to use it in a few more.
- Light flywheel, OEM clutch
- No LSD (
yes, open diff on this one).
- Welded, cro-moly rollbar
- CF Roof (not retractable anymore)
- Tubular front subframe and some reinforcements/bracing underneath