Rozdíl NC vs NCFL

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Rozdíl NC vs NCFL

Příspěvekod Safa » 08 čer 2017, 22:40

Jirka píše:NC nemá výškově nastavitelnou sicnu u řidiče

Ty Jirko, nechci se hádat, ale ta levá páčka na sedadle řidiče mi tedy zvedá pozadí nahoru a dolu, když za ni zapumpuju - a to mám NC-1. Tak ti nevím, že by spešl paket?
Kochám se, tedy jsem...
Videa z výletů - zde: http://www.youtube.com/user/Safabox/videos
Safa bloguje - zde: http://www.autickar.cz/blog/safablog
Uživatelský avatar
Safa
 
Příspěvky: 1316
Registrován: 08 čer 2015, 00:02
Bydliště: Praha-západ

Re: Rozdíl NC vs NCFL

Příspěvekod Jirka » 09 čer 2017, 09:49

Aha, tak se omlouvám za mystifikaci, já seděl v takové, která měla jen jednu páčku na náklon opěradla :(
Uživatelský avatar
Jirka
 
Příspěvky: 565
Registrován: 05 zář 2014, 08:16

Re: Rozdíl NC vs NCFL

Příspěvekod dopr » 09 čer 2017, 11:02

Safa píše:
Jirka píše:NC nemá výškově nastavitelnou sicnu u řidiče

Ty Jirko, nechci se hádat, ale ta levá páčka na sedadle řidiče mi tedy zvedá pozadí nahoru a dolu, když za ni zapumpuju - a to mám NC-1. Tak ti nevím, že by spešl paket?


To fakt? Ja na NC1 zadnou takovou packu taky nemam...
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Rozdíl NC vs NCFL

Příspěvekod Safa » 09 čer 2017, 11:56

Jirka píše:Aha, tak se omlouvám za mystifikaci, já seděl v takové, která měla jen jednu páčku na náklon opěradla :(

dopr píše:To fakt? Ja na NC1 zadnou takovou packu taky nemam...

Hele, možná nemystifikuješ. Já kupoval své auto sice s 1,8 motorem, ale jinak (s výjimkou předních mlhovek, které už jsem ale mezitím doinstaloval) v plné palbě. Takže bych to shrnul, že v základu asi výškově stavitelná sedladla NC-1 nemá, ale v příplatkové výbavě je jejich přítomnost možná (minimálně u řidiče, židli u spolujezdce jsem nekontroloval, ale můžu kdyžtak kouknout).
No prostě já ji ve svém autě jako fakt mám... :)
Kochám se, tedy jsem...
Videa z výletů - zde: http://www.youtube.com/user/Safabox/videos
Safa bloguje - zde: http://www.autickar.cz/blog/safablog
Uživatelský avatar
Safa
 
Příspěvky: 1316
Registrován: 08 čer 2015, 00:02
Bydliště: Praha-západ

Re: Rozdíl NC vs NCFL

Příspěvekod Cromoly » 09 čer 2017, 12:55

A nemuzes mit treba jen sedacky z NCfl?
Cromoly
 
Příspěvky: 480
Registrován: 01 zář 2011, 18:45

Re: Rozdíl NC vs NCFL

Příspěvekod ReVolte » 09 čer 2017, 13:00

Teda mam teoretickou "Planou palbu" a mam jedinou páčku a to je sklon v NC-1 a nijak jsem s i nevšiml u ostatních výškového nastavení. Chtělo by to asi brožury s výbavama na 2006.
Byla: NC 2.0 Mica Grey Expression
Byla: NCFL 2.0 Stormy Blue
Je: ND 2.0 Sakura
ReVolte
 
Příspěvky: 181
Registrován: 17 pro 2016, 01:03
Bydliště: Plzeň

Re: Rozdíl NC vs NCFL

Příspěvekod Safa » 09 čer 2017, 13:07

Cromoly píše:A nemuzes mit treba jen sedacky z NCfl?

Určitě ne, vše je původní. Kupoval jsem auto přímo u dealera Mazdy v Ingolstadtu.
ReVolte píše:Teda mam teoretickou "Planou palbu" a mam jedinou páčku a to je sklon v NC-1 a nijak jsem s i nevšiml u ostatních výškového nastavení. Chtělo by to asi brožury s výbavama na 2006.

Já mám 2008. Myslíš sklon sedáku?
Naposledy upravil Safa dne 09 čer 2017, 13:09, celkově upraveno 1
Kochám se, tedy jsem...
Videa z výletů - zde: http://www.youtube.com/user/Safabox/videos
Safa bloguje - zde: http://www.autickar.cz/blog/safablog
Uživatelský avatar
Safa
 
Příspěvky: 1316
Registrován: 08 čer 2015, 00:02
Bydliště: Praha-západ

Re: Rozdíl NC vs NCFL

Příspěvekod dopr » 09 čer 2017, 13:08

To je fakt zvlastni, protoze ja mam vybavu Expression a myslim si, ze vyssi vybava nebyla (bose, kuze, 6kvalt, Bilstein, LSD, vyhrivane sedacky apod)...Mozna nejaka spesl ficura toho dealera.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Rozdíl NC vs NCFL

Příspěvekod hospodský » 09 čer 2017, 13:43

Ze je to ficura dealera dost pochybuju. Sedacky z FL jsou jine, staci se podivat na fotky. Nema to nastavovani vysky u predFL spis spojitost s PRHT vs latkova strecha?
Die Kurvenstar
Uživatelský avatar
hospodský
 
Příspěvky: 459
Registrován: 28 črc 2014, 22:54
Bydliště: Valašské serpentiny

Re: Rozdíl NC vs NCFL

Příspěvekod Libor » 09 čer 2017, 13:56

Tak asi bude rozdíl mezi 2006 a 2008.

http://web.archive.org/web/20060706112139/http://www.mazda.de:80/Showroom/MX-5/Comfort/

Kokpitu Mazda MX-5 nabízí díky novým linek také prostor pro vysoké řidiče a cestujících. Optimalizované nastavení pro sedadlo řidiče a ergonomicky správné uspořádání výškově nastavitelný volant, řadicí páku a pedály z pronájmu dorazit uvolněné po každé cestě.

http://web.archive.org/web/20080701025327/http://www.mazda.de:80/Showroom/MX-5/MX-5+Softtop/Comfort/

Kokpitu Mazda MX-5 nabízí díky novým linek také prostor pro vysoké řidiče a cestujících. Sedadlo řidiče a volant jsou výškově nastavitelné; Přístroje, řadicí páka a pedály umístěné ergonomicky správné. Chcete-li dosáhnout jejich určení uvolněně i na delších jízdách.
MX-5 NCFL 2.0 PRHT
Uživatelský avatar
Libor
 
Příspěvky: 185
Obrázky: 0
Registrován: 24 črc 2015, 21:17
Bydliště: Praha-západ

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 245 návštevníků

cron