O víkendu jsem 1.8 big brake repasoval - sundal, obrousil rez, odmastil, nabarvil, vyměnil těsnění, vyleštil pístky, vyměnil hadičky a dal všechno zpět.
Práce od pátku do pondělí, nebýt barvení a řádného obroušení koroze, tak je to na dva dny maximálně.
Na vytlačení pístků z předních brzd ale (nejspíš) nutně potřebuješ kompresor (vzadu ne, tam je pístek na závitu), vzadu pak pokud chceš měnit i těsnění pod pákou ruční brzdy a pístek, tak i speciální kleště na c-svorky, se kterými se dostaneš dost hluboko (jedna blbě přístupná svorka je schovaná uvnitř třmenu za pístkem).
Práce na předních třmenech je jasná a přímočará, na zadku je to složitější díky mechanismu ručky, obrázkový návod pomůže...
http://fastcraft.biz/blog/?p=725Repas sadu na předek jsem použil Frenkit (č. 254064,
https://raglu.cz/autodily/mazda/mx-5-ii ... sort=price), na zadek taky (č. 235022,
https://raglu.cz/autodily/mazda/mx-5-ii ... sort=price). Podle čísla najdeš i v jiných shopech...