tak sa trosku vlozim do toho porovnania ktore ste tu pisali.
Tak ako aj pri NC ani pri ND nerozumiem vyberu motorov. Budem to pisat pre ND, kedze ho tu riesime ale je to podobne pri NC.
Ponuka motorov je 1,5 a 2,0. Cakal by som ze bude velmi velky rozdiel v dynamike kedze je to rozdiel 500 ccm co je v podstate objem strednej motorky.
Ale rozdiel to spravilo iba 29 koni co je v podsate na urovni nejakej 250-ky motorky.
Dolezitejsi udaj je ale krutalci momentm, ktory ma 2,0 o celych 50 Nm viacej ale takmer v tych istych otackach cize zase takmer ziaden rozdiel.
Asi kvoli tomu tahsiemu motoru 2,0 sa to nijak moc neprejavi ze mate silnejsi motor.
Vy vysledku to spravi zrychlenie z 0-100 kmh iba o 1 sekundu rychlejsie v prospech 2,0 co je fakt zanedbatelne, kedze staci lepsi sofer, rychlejsie preradit, pustit plyn 1 sekunda je prec.
V maximalnej rychlosti to urobilo 10 kmh v prospech 2,0 co je opat zanedbatelne, jednaj je to jedno a jedna kolko krat za zivot uz len clovek ide maximalnou rychlostou
Zaujimalo by ma npr pruzne zrychlenie trebars zo 100 na 160. Ale tipujem ze rozdiel by nebol ziaden.
A to iste aj pri NC, nevidim ziaden vyznam v tom kupit si silnejsi motor a platit viac penazi. Nevidim vyznam v tom predavat dva takmer totozne motory.
Mozno iba aby si kupujuci pohladil EGO ze ma nieco vacsie, silnejsie.
Dokonca co som pozeral testy tak pri NC viac chvalili motor mensi, kvoli zvuku, dynamike.
Jedina asi vyhoda toho silnejsieho motora je samosvorny diferencial.
Neviem mozno mi to niekto vysvetli, vyvrati a bude mi oponovat. Diky