Drzko: NBFL 1.8 po smrti

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Drzko: NBFL 1.8 Camel - nové prahy + lak

Příspěvekod AndrewG » 18 črc 2015, 08:51

ze by vadny snimac polohy vacky? skusil by som to na obd pripojit hadam ti nieco ukaze... ked nie tak len nastavit klapku, ak teda samotny volnobeh je
nizko, nie len po starte
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Drzko: NBFL 1.8 Camel - nové prahy + lak

Příspěvekod drzko » 20 črc 2015, 11:28

Andrej skusim spravit video ked budem najblizsie startovat auto..

Meanwhile, slubene fotky z prerabky ostrekovaca:
nadoba na sampon, s presnym rozmerom hrdla na tesnenie cerpadla ;)
image.jpg
image.jpg


umiestnenie v motoraku, uchytenie este budem musiet doriesit..
image.jpg


a smeti :)
image.jpg
1.8 NBFL
drzko
 
Příspěvky: 353
Registrován: 20 říj 2013, 13:51
Bydliště: Bratislava - Záhorská Bystrica

Re: Drzko: NBFL 1.8 Camel - nové prahy + lak

Příspěvekod drzko » 20 led 2016, 23:24

Mam nove kormidlo :)
Credits to AndrewG, ktory mi dal echo!
Bude potrebovat este trocha lasky, takze ak niekto viete o schopnom remeselnikovi v BA kraji, som same ucho :D
image.jpeg
1.8 NBFL
drzko
 
Příspěvky: 353
Registrován: 20 říj 2013, 13:51
Bydliště: Bratislava - Záhorská Bystrica

Re: Drzko: NBFL 1.8 Camel - nové prahy + lak

Příspěvekod drzko » 08 srp 2016, 14:50

Čaute,

po dlhšej dobe trochu dlhší update:

Volant už je na mieste, spolu s neorigo tlačítkom klaksónu, držiak som musel trochu poladiť pílkou na železo, ale už je všetko na svojom mieste a patrím medzi tých málo ludí :lol: na fóre, ktorí majú Nardiho:

Nardi.jpeg

V júni som sa stihol oženiť, viacerí ste sa zúčastnili, ešte raz ďakujem!

svadba.jpg

svadba2.jpg

Pred pár dňami domov dorazil rollbar od Cybulu - ten istý ktorý je v Group Buyi od vhml, akurát som riešil kúpu individuálne. Komunikácia s predajcom v pohode, po anglicky a rýchla, rámy mal skladom, po zaplatení ceny hneď poslal na práškovanie a do týždňa som mal rám doma. V balení boli nálepky, doklad z pokladne :o , všetky potrebné matice a skrutky a návod na montáž s nie príliš vydarenými čierno-bielymi fotkami a dosť všeobecnými inštrukciami.

Ram.jpeg

Napriek odporúčaniu som pri montáž nedával dole strechu. Dá sa to spraviť aj bez toho, ale ak máte zhadzovanie strechy zvládnuté, choďte do toho, budete mať viacej miesta.
Rám sa kotví zvrchu do vežičky pásov, spredu do závitu v ktorom je uchytený navájač pásu a nohy na dvoch miestach do podbehu skrz karosériu, 2 šróby na každej strane spredu od sedačiek (predné nohy) a tri s protikusom na vodorovnom plechu (zadné nohy).
Všetko pasuje relatívne v pohode, jediný problém som mal so šróbmi ktoré držia navíjače pásov - nevedel som cez rám chytiť závit v kasni, lebo šrób bol krátky a v dotiahnutí zavadzia predná trubka rámu. Pri vkladaní rámu treba ešte riešiť veľkú svorku kabeláže na strane vodiča, ktorá zavadzia zadnej nohe a vedenie káblov na spolujazdcovej strane.

Progress.jpeg

Pri vŕtaní dier na uchytenie cez plechy si dajte pozor na to, aby boli diery nakolmo, lebo vám nebudú pasovať protikusy zospodu :D
Nakoniec ostáva len poladiť krycie plasty, čo je naozaj príjemná zábavka.
Ešte som nevyriešil čo spravím s pôvodnými držiakmi pásov zhora na vežičke, ale asi ich jebnem karboškou :twisted:
A pôvodný windshield tam naspäť tak celkom nepasuje, takže musím nájsť nejakú alternatívu, lebo na mňa fučí a nepáči sa mi to :)
A výsledok:

rollbar1.jpg

rollbar2.jpg

Čo sa jazdných vlastností týka, neviem :D - auto som odviezol do roboty a odstavil, lebo mám napikaču spojku. Každopádne to menej vrže, hrkoce a drnčí. Keď budem mať náladu tak to otestujem poriadne. Určite to autu pridalo minimálne 20 koní, a to som ešte na rám nedal nálepky :D ale hlavne je to teraz viac racing, takže som spokojný :P

Najbližšie plány sú tá spojka, ktorá si pri driftovaní okolo nevesty rozhodla nás opustiť, a keď už sa s tým budem hrať tak rozvody a nalakovať veko.
Chcel by som vyriešiť aj zníženie (nové tlmiče a pružiny), potom kompresor a veci s tým súvisiace, ale to je ešte sakra ďaleko...
1.8 NBFL
drzko
 
Příspěvky: 353
Registrován: 20 říj 2013, 13:51
Bydliště: Bratislava - Záhorská Bystrica

Re: Drzko: NBFL 1.8 Camel - nové prahy + lak

Příspěvekod tomybandit » 09 srp 2016, 10:11

Na zivo to vyzera este lepsie, s tymi diskami to dostalo naozaj taky race look..Dufam ze budete spokojny s ramom ;)
Punk´s Not Dead
Uživatelský avatar
tomybandit
 
Příspěvky: 373
Registrován: 01 čer 2014, 10:20

Re: Drzko: NBFL 1.8 Camel - nové prahy + lak

Příspěvekod drzko » 09 srp 2016, 11:53

Tak ja by som najradsej nikdy nezistil ze ci funguje spravne :D
Ake na tu tuhost som zvedavy..
1.8 NBFL
drzko
 
Příspěvky: 353
Registrován: 20 říj 2013, 13:51
Bydliště: Bratislava - Záhorská Bystrica

Re: Drzko: NBFL 1.8 Camel - nové prahy + lak

Příspěvekod elektron » 18 led 2017, 00:22

Takze povodny windshield sa uz neda osadit po namontovani Cybul-u?
Aky sampon pouzivate na ostrekovaciu nadrzku?
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: Drzko: NBFL 1.8 Camel - nové prahy + lak

Příspěvekod drzko » 18 led 2017, 11:42

elektron píše:Takze povodny windshield sa uz neda osadit po namontovani Cybul-u?
Aky sampon pouzivate na ostrekovaciu nadrzku?


da sa osadit, ale nie do povodnych dier
ja ho tam momentalne nemam nijak prichyteny, je tam len polozeny a vytesneny medzi prednymi nohami ramu a sedackami posunutymi nadoraz dozadu

sampon ani keby si ma zabil :D
nejaky zenin, vobec neviem
1.8 NBFL
drzko
 
Příspěvky: 353
Registrován: 20 říj 2013, 13:51
Bydliště: Bratislava - Záhorská Bystrica

Re: Drzko: NBFL 1.8 Camel - nové prahy + lak

Příspěvekod elektron » 18 led 2017, 13:44

A nemas nejake foto ako si do tej flasky osadil motorcek ostrekovaca a ako upevnil flasku v mot. priestore? Viem ze pasuje nadrzka z ostrekovaca zo Suzuki cappucino, ale tie su strasne drahe za taku "blbost".
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: Drzko: NBFL 1.8 Camel - nové prahy + lak

Příspěvekod drzko » 18 led 2017, 14:02

elektron píše:A nemas nejake foto ako si do tej flasky osadil motorcek ostrekovaca a ako upevnil flasku v mot. priestore? Viem ze pasuje nadrzka z ostrekovaca zo Suzuki cappucino, ale tie su strasne drahe za taku "blbost".


no v tom bola prave ta krasa, ze hrdlo tej flasky malo presne taky priemer ako hrdlo nadoby na kvapalinu, takze je tam povodne tesnenie, a je to natlacene do toho hrdla presne tak ako do nadoby
nadoba je bud uchytena o kovovy L profil zipties-mi a profil je chyteny jednou skrutkou v diere co na vrchu nosnika, alebo je to na sedlaka prichytene o ABS jednotku zipties-mi :D
Mozem ti to zajtra pozriet, budem pri aute
1.8 NBFL
drzko
 
Příspěvky: 353
Registrován: 20 říj 2013, 13:51
Bydliště: Bratislava - Záhorská Bystrica

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 190 návštevníků

cron