Borgi 1.8 NB

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Borgi 1.8 NB(ND)

Příspěvekod Zaplik » 07 led 2011, 15:25

jenom teda nechapu jak rikas ty konstruktery proc teda ten kompresor nepouzili v mazdaspeed, :D
Naposledy upravil Zaplik dne 07 led 2011, 16:49, celkově upraveno 1
bez turba dneska jezdí už jen sekačky
Zaplik
 
Příspěvky: 502
Registrován: 02 led 2010, 20:16
Bydliště: olomoucko

Re: Borgi 1.8 NB(ND)

Příspěvekod PavelS » 07 led 2011, 15:49

Nepožiliiiiiiii - kucííí - jednou to jde, ale třikrát??? :D :idea:

Zaplik píše:nejakej tam sice je ale myslim ze to nebude az takova tragedie,..


No na 400k bude turbo tak velký (plus asi zvětšení obsahu), že lag tam bude víc jak slušnej... 8-)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Borgi 1.8 NB(ND)

Příspěvekod George » 07 led 2011, 15:55

a nepřemýšlel jsi o jště většim kompresoru? myslim, že jsem viděl na prodej tady v ČR MP1xx nevim, jak to označení je přesně...
a zapliku, nemůžeš srovnávat to tvoje miniturbo s GT28 co se týká spool timu a lagu... čekal bych, že tohle budeš vědět, když jsi turbil...
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Borgi 1.8 NB(ND)

Příspěvekod Borgi » 07 led 2011, 16:55

Todle by byla nekonečná debata :-) Prostě kdybych chtěl, nebo měl mazdu na každý den, nikdy bych neturbil ale nechal bych kompresor protože to auto vlatně zůstane série a dá se s ním jezdit za stejnou spotřebou se zvýšeným výkonem navíc za podstatně lepší peníze který úprava stojí (bavím se o ceně nových komponentů jak kompresor tak třeba turbo IHI z 323 nebo MS protože ty výkony budou zhruba stejný, ale krouťák zásadně jinej a jinou dobu) Takhle bude všechno jinak. Jinak objem zvětšovat nebudu, dál půjdu cestou vyšších otáček. Mám spočítaný že při setupu na cca 240 koní, což bude setup pro tuto sezónu, budu schopnej mít záběr až někde od 4091 ot/m. což je sakra rozdíl proti kompresoru kterej mi svůj tlak, sice teda menší, poskytnul už v 1500 ot/m !!!! Vím že to bude naprosto jiný auto a nebude to asi už ta filozofie Mx-5, ale proč to nezkusit? ;)
Uživatelský avatar
Borgi
 
Příspěvky: 761
Registrován: 11 úno 2010, 09:03

Re: Borgi 1.8 NB(ND)

Příspěvekod Ryba » 07 led 2011, 17:06

Eště jedna rejpavá :D Na jaký použití to auto vůbec bude? Protože 400koní na 1.8 mi přijde dobrý tak max na Brno nebo drifty na profi úrovni...
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: Borgi 1.8 NB(ND)

Příspěvekod Borgi » 07 led 2011, 17:11

No si skoro tam :-D Brno je vlasně pro mě nejblizší okruh (50 km) a drifty mě dost baví takže uvidíme :-) To auto bude ale především pro mě, chci se sním nejprve pořádně sžít než bych se eventuelně pustil do nějaké soutěže :-) Taky nechci mít setup na 400 pořád jen třeba na okruh soutěže atd. na normálku tam nechám těch 250 což bude stačit
Uživatelský avatar
Borgi
 
Příspěvky: 761
Registrován: 11 úno 2010, 09:03

Re: Borgi 1.8 NB(ND)

Příspěvekod Winie » 07 led 2011, 20:21

takze jestli pocitam dobre, tak to bude mit cca 350koni na tunu? :lol: no to sem zvedavej na to szivani :lol: na vysledek tohohle pokusu se hrozne tesim :lol:
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Borgi 1.8 NB(ND)

Příspěvekod George » 08 led 2011, 15:32

Borgi píše:Todle by byla nekonečná debata :-) Prostě kdybych chtěl, nebo měl mazdu na každý den, nikdy bych neturbil ale nechal bych kompresor protože to auto vlatně zůstane série a dá se s ním jezdit za stejnou spotřebou se zvýšeným výkonem navíc za podstatně lepší peníze který úprava stojí (bavím se o ceně nových komponentů jak kompresor tak třeba turbo IHI z 323 nebo MS protože ty výkony budou zhruba stejný, ale krouťák zásadně jinej a jinou dobu) Takhle bude všechno jinak. Jinak objem zvětšovat nebudu, dál půjdu cestou vyšších otáček. Mám spočítaný že při setupu na cca 240 koní, což bude setup pro tuto sezónu, budu schopnej mít záběr až někde od 4091 ot/m. což je sakra rozdíl proti kompresoru kterej mi svůj tlak, sice teda menší, poskytnul už v 1500 ot/m !!!! Vím že to bude naprosto jiný auto a nebude to asi už ta filozofie Mx-5, ale proč to nezkusit? ;)


jen mě to zajímalo, co tě vedlo ke koupi turba místo ještě většího kompresoru než je ta mp62:) s turbem ti fandim, už to chci taky nějakou dobu udělat, ale bohužel při škole moc nevydělám no :)
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Borgi 1.8 NB(ND)

Příspěvekod Borgi » 12 led 2011, 19:32

-
Naposledy upravil Borgi dne 13 úno 2011, 22:01, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Borgi
 
Příspěvky: 761
Registrován: 11 úno 2010, 09:03

Re: Borgi 1.8 NB(ND)

Příspěvekod Pavel260 » 12 led 2011, 20:32

to mi povídej, oni jsou i s odpovědí na mail zabrzdený :roll: jinak pěkné zboží ;)
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků