Zaplik píše:nejakej tam sice je ale myslim ze to nebude az takova tragedie,..
Borgi píše:Todle by byla nekonečná debata Prostě kdybych chtěl, nebo měl mazdu na každý den, nikdy bych neturbil ale nechal bych kompresor protože to auto vlatně zůstane série a dá se s ním jezdit za stejnou spotřebou se zvýšeným výkonem navíc za podstatně lepší peníze který úprava stojí (bavím se o ceně nových komponentů jak kompresor tak třeba turbo IHI z 323 nebo MS protože ty výkony budou zhruba stejný, ale krouťák zásadně jinej a jinou dobu) Takhle bude všechno jinak. Jinak objem zvětšovat nebudu, dál půjdu cestou vyšších otáček. Mám spočítaný že při setupu na cca 240 koní, což bude setup pro tuto sezónu, budu schopnej mít záběr až někde od 4091 ot/m. což je sakra rozdíl proti kompresoru kterej mi svůj tlak, sice teda menší, poskytnul už v 1500 ot/m !!!! Vím že to bude naprosto jiný auto a nebude to asi už ta filozofie Mx-5, ale proč to nezkusit?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků