TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod Fernie » 28 lis 2016, 18:32

Hele, netvař se, že je potřeba psát inzerát :D Už teď máš určitě plnej inbox :D
Rudá Potvora - NA6, BP, ILmotorsports header, 6q, LSD, MeisterR ZetaCRD.
NA OEM+ DRL - viewtopic.php?f=6&t=5043
http://www.autickar.cz
Fernie
 
Příspěvky: 1027
Registrován: 11 dub 2012, 17:39
Bydliště: Br-no, Br-nein

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod TeeJay » 28 lis 2016, 23:29

Sportive Bilsteiny prodány prvnímu zájemci :roll: :) během 14 dní se tu na fóru jejich nový majitel pochlubí :) omlouvám se všem, kteří je chtěli a nedostalo se na ně, a že vás bylo dost - kdybych jich měl více, všechny bych Vám prodal! :lol:
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod Fernie » 28 lis 2016, 23:57

A já myslel, že mě máš z fóra nejradši! :cry:

Tak ať ti slouží nový a starý zase tomu, kdo je koupil :D
Rudá Potvora - NA6, BP, ILmotorsports header, 6q, LSD, MeisterR ZetaCRD.
NA OEM+ DRL - viewtopic.php?f=6&t=5043
http://www.autickar.cz
Fernie
 
Příspěvky: 1027
Registrován: 11 dub 2012, 17:39
Bydliště: Br-no, Br-nein

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod Pavel260 » 29 lis 2016, 08:11

Paráda, díky
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod TeeJay » 05 pro 2016, 02:11

Malý nepřekvapivý progress.

Začnu drobností, 12V LEDka do interiéru za dvacku. Svítí o něco víc a není to extrémně nepříjemně teplé světlo, hurá. Teď je pro změnu nepříjemně studené. :D
Obrázek

Trošku významnější změna jsou B6 namísto "sportive" Bilsteinů. Tentokrát jsem si i nechal poradit a povolil na zadních ramenou šroub nahoře na těhlici, fakt to usnadní život (díky vhml). Povolování předního horního ramene ale opět stálo za to. Ještě nahodit nové siláče do ramen a udělat něco s povrchovkou na nápravách a bude to tip ťop :)
Obrázek

Na oněch B6 jsou opět sportive pružiny, ale z jiného auta - mají najeto nejspíš o nějakých 20k km víc než ty mé předchozí, ale měly by být jinak srovnatelné.

Koho zajímá rozdíl mezi B6 a sportive Bilsteiny, nemůžu ještě soudit moc objektivně, najel jsem na nich jen 6 km při testovací jízdě (jestli jsem nic nezapomněl utáhnout). Nicméně prvotní pocit je, že jsou ještě o malinko tvrdší. Může být zapříčiněný ale jen tím, že jsou ještě novější než ony sportive Bilsteiny. B6 mají něco přes 10k, ty sportive něco přes 80k. Ale zase je tu malý rozdíl ve stáří pružin. Takže jestli tam rozdíl fakticky je, tak to není nijak dramatické ;)

A tohle jsou mé předchozí sportivkové. Nevěřil bych, že si je na autě neužiju ani půl roku... :D Ale příležitostem se neříká ne ani ve 2 ráno, kdy jsem si B6 domluvil :lol:
Obrázek

Pak jedna vtipná fotka focená tak měsíc zpátky a jedna z uplynulého týdne... brzy začne sranda i tady v nížinách :twisted:
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod TeeJay » 03 led 2017, 00:31

Malá novoroční aktualizace, nic se nezměnilo, nemoc si vybrala svůj čas, nicméně přišel balíček a přibylo pár fotek :)

Silvestr
Obrázek
Obrázek
Obrázek

A vánoční balíček grafitových polyuretanových siláčů Duraflex 80 shore A, vypadají lépe, než jsem čekal :)
Obrázek
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod TeeJay » 13 úno 2017, 00:06

Skoro by jeden řekl, že se u kočkolapky nic neděje, ale děje! A ještě dít bude, viď m8 :)

Sníh jsem si letos v podstatě jen užíval - RWD a samosvor je záruka srandy.
Obrázek

Taky jsem vyzkoušel peklo jménem open diff v E46 a sumo zápasníka E34, hrůza, hrůza.
Obrázek

Na horách se mi dokonce stalo, že k nám u auta při "tea time" přišli dva mladí zvědaví lidé, že by je hrozně zajímalo, jak jako jsme ty dva snowboardy, vázání, boty, páteřáky, termosky, oběd..., přivezli. Copak MX-5 vypadá jako tak malý autíčko? :D
Obrázek


No a protože sůl je svině, takhle jednou vystupuju z auta, lehce před tím pozlobím plyn - jentak - a lehce zaslechnu výfuk od prostředku auta. Za jízdy to slyšet nebylo, když auto stálo nastartované, tak taky ne, ale při lehkým ťuknutí do plynu ano - alespoň s otevřeným okýnkem :) Aniž bych se koukal pod auto, věděl jsem, odkud vítr, teda spaliny, foukají, protože svár na tlumiči středový části se mi už loni moc nepozdával... tak jsem už tak přemýšlel, jestli levnej Bosal střed za litra nebo IL nerez za 5k... vyhrál Bosal :)
Obrázek

Den na to inzerát na sotva jetej IL střed, Bosal prohrál :D tak jsem zahodil střechu, udělal si 70km výlet do Chrudimi za Honzou a jeho kamarádem... -6°C, topení bojovalo s průvanem v autě, ale obstálo i ve 130 km/h, takže za mě dobré! Prý jsem srdcař :lol: tam jsem se při nákupu asi na dvě a půl hodiny zdržel nad šmoulovou sportivkou rozebranou do mrtě a v 11 večer vyrazil zpět.
Obrázek

Dneska jsme ho s přítelkou nahodili a paráda. Lambda mě překvapila, že je na 22mm klíč, to je snad největší šroub na celým autě :D ale povolila taky. Trošku mě děsily recenze z mx5parts.co.uk, kde mnozí tvrdili, že je blbě tvarovanej, moc blízko diffu a o diff bouchá - nebouchá, když se správně napasuje (příruby nemají šrouby, ale jen otvory, ve kterých mají M12 šrouby lehkou vůli), jsou tam cca 2 cm místa.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

V ruce je to narozdíl od OEM středu mohutnej kus železa, navíc s nerezovou úpravou. Na IL mají špatnej obrázek, kde je polovina nabarvená na černo - tak už ho dlouho nedělají.
Ale jak vypadá asi nikoho stejně moc nezajímá, zato zvuk ano. Já bych se ještě zmínil o jedné věci a sice pocit z výfuku - dost možná se mi to zdá, ale jakoby se auto pod plynem tak nedusilo, šlo o něco lépe do otáček, takže to třeba přidalo i nějakého kentaura k výkonu navíc. A dost možná taky ne, nemyslím si, že by bylo možné tak malou změnu pocítit. :P Nevím, jaký by byl zvuk s OEM výfukem, s jednokoncovkovým Cobaltem ano. S autem jsem od nasazení nejel bez střechy, tak nemůžu zvuk posoudit tak, jak bych chtěl, ale dneska při 20km testu s hardtopem můžu říct, že u stojícího nastartovaného auta je zvuk lehce hrubší - žádná velká změna. Za jízdy pak zvuk dostal trochu chraplák, ale opět nic drastického. Takže auto je pod plynem takové burácivější, sportovnější - zní lépe, změna je to ale méně výrazná než výměna koncového tlumiče za Cobalt. Ještě uvidíme, jak to bude vypadat bez střechy :)
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod AndrewG » 13 úno 2017, 23:12

hmm pekny progress, tie silace vyzeraju takto ozaj fajn, aj by som ich skusil kebyze nemam v plane nieco na co potrebujem viac "mainstream" polyuretany :-D
Clovek ten svor mega doceni az ked vyskusa auto bez neho, to je fakt :)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod TeeJay » 05 bře 2017, 03:24

Většina z nás asi vyjela až dneska, hezky bylo už i před 14 dny :P to jsem tehdy naleštil a navoskoval kočkolapku, aby to nějak vypadalo, bílé boky od soli moc hezky nevypadaly :)
Obrázek
Obrázek

A hned po víkendu pršelo, pecka. :D
Obrázek

Minulý víkend jsem opět měnil CKP, senzor polohy kliky, protože motor v otáčkách občas na zlomek vteřiny ztrácel tah spolu s rozsvícením kontrolky motoru. Postupem času se čas bez zátahu prodlužoval, až auto začalo zase chcípat... tentokrát jsem byl připravenej s náhradním senzorem ještě než byl potřeba :)
Obrázek

A protože se mi nepozdávalo kupovat aux/USB adapter za dvojku, nechával jsem ho plavat až do nedávna, kdy tu někdo z fóra přišel s aux/USB, který funguje spolehlivě a vždy, za pětikilo. Objednáno v elektronické zátoce, zabudováno, otestováno :) Jak vyndat rádio byl ale docela kumšt :lol: jehlice na pletení nakonec problém vyřešily.

A dneska MX-5 jezdily evidentně všude, tak jsem z auta sundal sněhule, nasadil letní obuv a střihnul si 200 km výlet za Jindrou a sportive výztuhami, vzpěrou mezi tlumiče a OEM motýlem :) Na autě nic z toho ještě není, chce to ještě vrstvu nebo dvě alkytonu :D
Obrázek

Tím se "to do list" pro letošek zkracuje...
  • Nasadit vzpěry, vyměnit závěsné siláče výfuku
  • Vyřešit lehké cvakání v motoru při volnoběhu, začnu u rozvodů...
  • Nabarvit brzdy, nabarvit stabíky, vyměnit brzdové hadice
  • Vyvařit prahy a lemy
  • Přetěsnit vanu, popř. znovu vyměnit gufera na vačkách, zdá se, že to i přes nová gufera prosakuje
  • Vyřešit plechové zabouchání z oblasti spojky při vyšlápnutí spojky v malých rychlostech
A pak se třeba i budu nudit :lol:
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod mojžo » 06 bře 2017, 21:08

Kukal som na tú fotku, kde je naštartovaný motor a vidno remene a remenice, snáď 3 minúty a nedokázal som pochopiť, čo je to za fotku...
...potom mi to došlo - to je MX5 bez klímy :D
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků

cron