K: Eibach Bilstein

K: Eibach Bilstein

Příspěvekod tomas93 » 14 lis 2016, 22:41

Ahoj,

urgentně řeším podvozek na mojí NBfl. Koupil jsem auto na hoodně nízkém a tvrdém podvozku (nejspíš HR pružiny) a nikam s tím nezajedu do garáže :roll: Jediná, kam to jde a kde auto parkuji mi končí začátkem prosince, což mi pani majitelka objektu napsala včera. Řeším tedy jak auto dostat o pár cm výš, ale OEM je zase moc vysoko. Přemýšlím tedy o Eibach Pro Kit -25mm. Sníží se auto oproti OEM opravdu o 25mm nebo sedne víc? Všude píšou něco jiného někde 25mm někde 30mm někde 35mm. Dále když už by se to dělalo tak pokud b někdo měl za rozumnou cenu Bilstein tlumiče budu jen rád. Bohužel musím udělat ještě prahy/lemy takže financí není tolik kolik bych si představoval.

Otázka tedy zní, neprodáváte někdo jeté (nebo nevíte o nových za dobré peníze) pružinách Eibach??? Případně bych vzal i Bilstein tlumiče kidyž už by se to dělalo.

Předem díky
Uživatelský avatar
tomas93
 
Příspěvky: 170
Registrován: 22 bře 2016, 19:22

Re: K: Eibach Bilstein

Příspěvekod spooon » 14 lis 2016, 22:45

spooon
 
Příspěvky: 533
Obrázky: 0
Registrován: 03 kvě 2012, 22:58

Re: K: Eibach Bilstein

Příspěvekod TeeJay » 14 lis 2016, 22:46

Na zvednutí auta budou podložky od vhml lepší volba než pružiny, protože to jejich -25/30/35 bych bral hodně s rezervou. A o Eibach pružinách na NB jsem ani nic dobrého neslyšel, jsou měkčí a s měkkými krátkými pružinami půjdeš na dorazy.
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: K: Eibach Bilstein

Příspěvekod vhml » 14 lis 2016, 22:52

Neskromně uznávám, že moje podložky jsou skutečně nejsnažší volba :-) Stačí jen říct o kolik chceš auto výš a jestli obě nápravy o stejnou hodnotu. ;)

Nemusíš laborovat s nákupem jiných pružin, které si po pár kilometrech stejně sednou na jinou výšku.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: K: Eibach Bilstein

Příspěvekod tomas93 » 14 lis 2016, 23:17

vhml píše:Neskromně uznávám, že moje podložky jsou skutečně nejsnažší volba :-) Stačí jen říct o kolik chceš auto výš a jestli obě nápravy o stejnou hodnotu. ;)

Nemusíš laborovat s nákupem jiných pružin, které si po pár kilometrech stejně sednou na jinou výšku.



O téhle možnosti vím, ale na jaře jsme chtěl dávat kompletně Eibach pro Kit + Bilstein B6 tlumiče, kde tenhle setup by měl fungovat dobře podle toho co mám zjištěno. Mluvil jsem s klukem z elitu který má 2 MX5 (jedna jeho byla na prodej pár měsíců zpět - krásná anniversary právě s tímhle setupem podvozku) a vychvaloval si to. Já totiž potřebuju vyřešit i tu velkou tvrdost, kterou mají moje pružiny a to podložkami neudělám.

Jaké je tedy reálné snížení u těch Eibachů?
Uživatelský avatar
tomas93
 
Příspěvky: 170
Registrován: 22 bře 2016, 19:22

Re: K: Eibach Bilstein

Příspěvekod Robo96 » 15 lis 2016, 08:33

TeeJay píše:Na zvednutí auta budou podložky od vhml lepší volba než pružiny, protože to jejich -25/30/35 bych bral hodně s rezervou. A o Eibach pružinách na NB jsem ani nic dobrého neslyšel, jsou měkčí a s měkkými krátkými pružinami půjdeš na dorazy.

dovolim si nesuhlasit, mekci ako co? seriovy? sportive? vymenil som sportivkove pruziny za eibach pruziny a na dorazy rozhodne nechodim a maksie tiez niesu ale stale je do v relativnych medziach komfortu. Auto si sadlo o nejakych 27mm +/- 10%
ale urcite bude rozdiel medzi starou strunou ktora ma nalietane 200k a novsim kuskom.
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 974
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

Re: K: Eibach Bilstein

Příspěvekod moah » 15 lis 2016, 15:54

Robo96 píše:
TeeJay píše:Na zvednutí auta budou podložky od vhml lepší volba než pružiny, protože to jejich -25/30/35 bych bral hodně s rezervou. A o Eibach pružinách na NB jsem ani nic dobrého neslyšel, jsou měkčí a s měkkými krátkými pružinami půjdeš na dorazy.

dovolim si nesuhlasit, mekci ako co? seriovy? sportive? vymenil som sportivkove pruziny za eibach pruziny a na dorazy rozhodne nechodim a maksie tiez niesu ale stale je do v relativnych medziach komfortu. Auto si sadlo o nejakych 27mm +/- 10%
ale urcite bude rozdiel medzi starou strunou ktora ma nalietane 200k a novsim kuskom.


potvrzuju.. komfortní to jakž takž je a na dorazy s tím nelítám, s předchozími sériovými tlumiči ano. Měkčí jsou oproti třeba kamenným HR nebo TA podvozku, ale jsou tvrdší než série. Jel jsem na kombinaci bilstein + sériové pružiny na anniversarce a pokud bych se chtěl tak houpat, tak si pořídím radši loď
moah
 
Příspěvky: 233
Registrován: 30 čer 2015, 00:09
Bydliště: Praha Nusle

Re: K: Eibach Bilstein

Příspěvekod TeeJay » 15 lis 2016, 16:15

Ok, díky za vyvrácení - sám se poohlížím se kratších pružinách a kromě FCM mi nic nevychází jako dobrá volba. Tak že by přecejen Eibachy pro relativní zachování pohodlí a střídmější snížení? :)
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: K: Eibach Bilstein

Příspěvekod vhml » 15 lis 2016, 19:04

Pružinama ovlivníš komfort pramálo. Spíš než tvrdou pružinou zabiješ komfort pružinou měkkou a krátkou kdy to chodí na dorazy a jsou z toho nepříjemný rány do zad. Z toho jsem teď nešťastnej já, kdy mám vzadu sériový tlumiče a i přes 2cm podložky to prostě nestačí aby to netlouklo ( ale to se bavíme střelbě na silnici 3.třídy )

Jinak řečeno pokud jsou jakékoliv snížené pružiny na Miatě v kombinaci se sériovejma tlumičema ( a vylítanejma Bilsteinama ) tak 90% problémů je že to chodí na dorazy. Tuplem na NAčku, který je má řešený ještě blbejš než NB.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: K: Eibach Bilstein

Příspěvekod buteo » 15 lis 2016, 19:43

vhml píše:Pružinama ovlivníš komfort pramálo. Spíš než tvrdou pružinou zabiješ komfort pružinou měkkou a krátkou kdy to chodí na dorazy a jsou z toho nepříjemný rány do zad. Z toho jsem teď nešťastnej já, kdy mám vzadu sériový tlumiče a i přes 2cm podložky to prostě nestačí aby to netlouklo ( ale to se bavíme střelbě na silnici 3.třídy )

Jinak řečeno pokud jsou jakékoliv snížené pružiny na Miatě v kombinaci se sériovejma tlumičema ( a vylítanejma Bilsteinama ) tak 90% problémů je že to chodí na dorazy. Tuplem na NAčku, který je má řešený ještě blbejš než NB.


A nepomohlo by ti něco takovýho: http://www.mx-5.de/html/nb-federteller_in_na.html ?
Vypadá to, že jsi řemeslně zručnej, tak by taková prodloužená matka asi nebyla problém (nechat) vytočit.
A možná by se našlo víc zájemců, co mají po snížení problém se zdvihem tlumičů.
buteo
 
Příspěvky: 928
Registrován: 23 úno 2012, 14:02

Další

Zpět na Inzerce/bazar

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Seznam a 83 návštevníků

cron