P: Adjustable Camgears / Stavitelné remenice vačkových hriad

P: Adjustable Camgears / Stavitelné remenice vačkových hriad

Příspěvekod Rudy » 05 dub 2016, 21:08

Adjustable camgears kompatibilné s NA/NB 1.6/1.8 (na VVT motore je použitelná len výfuková remenica).
Nepoužite, na aute neboli nikdy namontované.
Cena 95€.
_MG_6642_small.JPG



S originál aj keď poškodeným balením.
Uživatelský avatar
Rudy
 
Příspěvky: 438
Obrázky: 2
Registrován: 16 led 2011, 12:02
Bydliště: Praha/Martin

Re: P: Adjustable Camgears / Stavitelné remenice vačkových hriad

Příspěvekod Rudy » 07 dub 2016, 21:07

1 pár predaný, ostal mi posledný pár ktorý je na predaj.
Uživatelský avatar
Rudy
 
Příspěvky: 438
Obrázky: 2
Registrován: 16 led 2011, 12:02
Bydliště: Praha/Martin

Re: P: Adjustable Camgears / Stavitelné remenice vačkových hriad

Příspěvekod Rudy » 27 říj 2016, 00:44

Toľko zarytých N/A úpravcov a stale tu mam jeden pár... :D

PS: aj ja mám jeden pár na N/A aute...
Uživatelský avatar
Rudy
 
Příspěvky: 438
Obrázky: 2
Registrován: 16 led 2011, 12:02
Bydliště: Praha/Martin

Re: P: Adjustable Camgears / Stavitelné remenice vačkových hriad

Příspěvekod vhml » 27 říj 2016, 09:58

A na sériové vačky to má nějaký přínos?
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: P: Adjustable Camgears / Stavitelné remenice vačkových hriad

Příspěvekod Rudy » 27 říj 2016, 23:07

Pri aftermarket vačkách je to jasne, potrebuješ ich načasovať so zvyškom motora.

Pri OEM potrebuješ tieto remenice v 4roch prípadoch:
1. znižil si hlavu (to rozhodí časovanie nezvýši ani nezníži over-lap, ale posunie mimo relativne k TDC)
2. potrebuješ posunúť výkon do iných otáčok (viď VVT), vtedy posúvaš časovanie hlavne jednej vačky (zvyšuješ overlap, a teda motor nasáva viac vzduchu vďaka podtlaku z výfuku)
3. potrebuješ matchnúť úpravu napríklad skráteného sania, ktoré rezoznačnú frekvenciu chytá pri iných otačkach ako dosahuje motor maximalny moment, a teda tým sa moment znižuje, posunutím časovania vačiek tieto dve veci zosúladiš a teda moduluješ tým kryvku momentu motora.
4. opak bodu 2, overlap znižuješ kôli inštaláci turba, pretože práve over lap znižuje otáčky turbíny.
Uživatelský avatar
Rudy
 
Příspěvky: 438
Obrázky: 2
Registrován: 16 led 2011, 12:02
Bydliště: Praha/Martin


Zpět na Inzerce/bazar

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 158 návštevníků

cron