Winie´s Miata NA

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Winie´s Miata NA

Příspěvekod LordJames » 20 črc 2016, 23:22

ten přepočet, kolik už v autě je se nikdy nesmí brát moc vážně, protože do každýho novýho auta člověk stejně nějaký další nesmysly koupí :-D já se přiblížil výdajům ke čtyřem kilům a jediný, co by tomu autu mohlo scházet je BBK...ikdyž i ty 1.8 brzdy s pořádnejma deskama dokážou člověku vymlátit zuby...nebejt toho, že teď stojím kvůli posranýmu pístu v motoru, kterej jsem neměl ověřenej, tejden mu dal na zkoušku na atmo a pak ho hned foukal a dával mu za uši, tak jsem spokojenej...to auto bylo peklo a teď jezdit a hlavně předjíždět v čemkoliv jinym co mám po ruce, to je za trest...btw zrovna včera jsem na FB viděl krásnej komplet (krom ECU) kompresor kit na 1.8 za 1200 liber.
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Winie´s Miata NA

Příspěvekod AndrewG » 20 črc 2016, 23:33

počuj vinnie, ak ti je málo výkonu choď cestou ako ja. krátky prevod 4.78, lahky zotrvak ktory uz asi mas a podobné srandy.... autu to strasne pomoze... každopádne tiež mám plnú hlavu K20 swapu a myslím, že na to aj raz dôjde... :-D
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Winie´s Miata NA

Příspěvekod Winie » 22 črc 2016, 16:31

To sice pomůže, ale při výjezdu z vracáků do kopce to pořád bude bída. Aby to auto fungovalo tak jak chci tak je to dalších 100 000 :? a to nevím jestli má cenu.
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Winie´s Miata NA

Příspěvekod kousmen » 22 črc 2016, 18:42

Určitě chceš. :D Aspoň mě budeš motivovat a udělám to taky. :lol:
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Winie´s Miata NA

Příspěvekod Winie » 28 črc 2016, 13:30

Netušíte někdo, jestli je rozdíl mezi US vačkama a JDM vačkama?
JDM vačka je lehce ostřejší oproti EU - googlil jsem a nenašel. Někdo ví víc? Rybo? Kousmene?
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Winie´s Miata NA

Příspěvekod Winie » 21 říj 2016, 15:46

Tak je tu další konec sezony. Teda, já ji ukončil už 28. září výletem do škarpy v jedněch luxusních zatáčkách kousek nad Bílinou. Ale bez větších škod. Jen jsem to pojal jako takové psychologické varování, před zvyšující se odvahou a despektem.

Docela bych shrnul sezonu, prý je to teď v módě :lol: .
Na konci zimy jsem si řekl, že letos si chci sezonu opravdu užít, bez opravování a řešení ptákovin. Takže jsem na jaře posháněl díly, hlavně na brzdy, kdy jsem na auto naházel poface brzdy, DS2500 desky, Goodridge brzdové hadice, závodní kapalinu, ale nechal jsem plné kotouče. Původně jsem vymýšlel hovadiny s napácháním původních předních kotoučů dozadu, ale jak sem psal výš. Chtěl jsem hlavně jezdit a neřešit upadnuvší třmeny.

Taky jsem od Křiváka na zkoušku vzal Nankang NS2R a musím říct, že jsem si ty gumy fakt oblíbil. Kloužou víc než Parady, ale pořád drží jak vzteklý. Bohužel můj jízdní styl není zrovna kamarádský ke gumám, takže si myslím, že už dají jen tak půl sezony 2018.

Letos jsem s ní najezdil asi nejvíc od doby co jí mám, neptejte se kolik - neeviduju to, ale byl v tom jeden slalom, pár trackdayů, jedna třídenní dovolená s partou petrolheadů, ale také dva výlety mimo silnici a zničený track lip. Taky zásahy z vyšších míst mi znemožnili účastnit se byť jediného závodu ELIT MC.

Právě na základě té naší pánské dovolené jsem začal tak nějak toužit po vyšším kroutícím momentu. Víte jak se říká, že cokoliv má větší krouťák než VTEC Honda? Tak Miata nemá. Kamarádovo neustále nalepené CRX mě v několika okamžicích tak zesměšnilo, že se tomu nešlo než smát a obdivovat jak může být ta špinavá, placatá černá věc tak šíleně rychlá.

Takže začali výpočty a teorie - život o rohlíkách/ turbo, pití vody místo piva/ řídící jednotka, dovolené/ nová spojka a chladící systém?
Srát na to. Těch pár chytrých hlav to auto nějak vymyslelo, tak se jim do toho zatím nebudu srát.
Miata má být atmosféra, tak jako byl její předobraz. Takže radši si užiju dva týdny lyží a dva týdny moře. než slepě dupat na plyn a očekávat kliku s písty na výletě mimo blok.

Suma sumárum, auto celý rok, až na pár hloupých závad (alternátor, ložisko, jeden zadní třmen) fungovalo víc než dobře. Dokonce se i díky lehce pozměněné geometrii uklidnil i jinak prkenný podvozek.
Vzhledově se toho během sezony změnilo taky dost. Mia má nový přední nárazník a blatníky, dostala rám od pana Grabijce a Willans pásy. Taky přišla o můj milovaný Track lip, který dostal první hit v sosnové na první Shatsu akci a definitivní ránu z milosti mu zasadil můj prodloužený drift do škarpy. Sice jsem ho nějak provizorně zlaminoval dohromady, ale je to práce na delší dobu a vůbec se mi do ní nechce.

A co čeká Miu přes zimu a příští rok? Původně jsem uvažoval o prodeji a nákupu FD, ale nějak si ten život bez ní neumím představit. Musím říct, že by si zasloužila nový lak, ale nevím jestli na to bude čas a prostory - nechci dělat profi lak. Spíš jsem uvažoval o Montaně jako rychlém a levném řešení. Nicméně tentokrát i s motorákem.

No a pak co se mi tak dostane do rukou. Rád bych se nějak podepsal na motoru, ale pořád jenom atmo cestou.

Takhle vypadala na začátku sezony:
Obrázek

Tenhle výlet byl smrtelný pro lip
Obrázek

Ale jezdí to i bez něj - Foto z pánského výletu ve vesnici Strážné v Krkonoších - moje srdcovka a taky silnice kde mi s vypětím sil stačil jen kamarád na moto :-)
Obrázek

Tady už je s novým nárazníkem v poněkud přeplněné garáži
Obrázek

Smutné zjištění že mini už opravdu není mini
Obrázek

Pomohla mi pořídit i pár dehonestujících fotek
Obrázek

No a takhle ukončila sezonu
Obrázek
Obrázek
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Winie´s Miata NA

Příspěvekod Renee » 21 říj 2016, 16:04

Zveřejníš nějaké making of k těm blatníkům? Vypadá to velmi zajímavě.
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?
Renee
 
Příspěvky: 961
Registrován: 18 čer 2016, 09:29
Bydliště: Praha

Re: Winie´s Miata NA

Příspěvekod MAXsport » 23 říj 2016, 12:46

Správná punková kára, koupil bych ITB, jednotku, vstřiky a jezdil dál ;) ;)
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Winie´s Miata NA

Příspěvekod elektron » 23 říj 2016, 20:29

Naco su tie dierky v prednom a zadnom narazniku?
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: Winie´s Miata NA

Příspěvekod Winie » 24 říj 2016, 09:13

Renee píše:Zveřejníš nějaké making of k těm blatníkům? Vypadá to velmi zajímavě.

Hele nic na tom není, prostě jen rozřízneš blatník a navaříš si do podběhu něco k čemu to uchytíš. Ohneš a hotovka.

elektron: díry v zadním nárazníku jsou, aby se tam netočil vzduch a nedělalo to z nárazníku padák.
Přední nárazník to tam má kvůli chlazení.
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků

cron