tslany píše:S dovolením si zde zrekapituluji možnosti denního svícení pro NBFL, které je v určitých mírách legální a zároveň nehyzdí vzhled autaVynechal jsem nějakou možnou variantu?
- samostatná dálková na 30% pomocí PWM (takový to AHD akorát po domácku za pomocí arduina) - na Grandeuru, kterých je v ČR pět a půl by to asi prošlo, ale u miaty obávám se že nikoliv, nemluvě o tom jestli to oslňuje nebo ne
- kulatá LED s funkní denní+mlhovka namísto mlhovky - asi nejjednodušší a nejlegálnější řešení, ale prostě nelíbí se mi, když pominu cenutj od 3k za sadu tak prostě ten vzhled už to není ono
- rozvrtat elektroinstalaci v podobě oddělení okruhu parkovaček na zadní + zbytek, následně zadní zapojit spolu s předními potkávačkami jako denní svícení, potkávačky na 30-40% pomocí PWM a zadní parkovačky asi taky (s tím že při přepnutí světel z 0 vše samo bude plným výkonem, nebude to na furt chcíplý ), tohle by navíc na rozdíl od prvního bodu nemohl nikdo napadnout a zároveň by to šetřilo z dobíjení ikdyž ne tolik co čistě LEDky
TeeJay píše:PWM je Pulse Width Modulation / Pulzně šířková modulace, nejde o nic jinýho, než že pro dosažení nižší intenzity světla bez složitého snížování proudu se zkrátka světlo ve vysokých frekvencích zcela vypíná a opět zapíná (rozbliká se), čím menší intenzita světla se požaduje, tím širší (delší) je pulz bez proudu. Levné LCD monitory používají PWM k regulaci jasu - při 100% jasu svítí nepřerušovaně, ale jakmile snížíš jas třeba na 50%, blikají jako blázen. Většina populace to okem nevidí, ale někdo je na to citlivý. Tak se od toho pomalu ustupuje, už se vyrábí dost dostupných monitorů bez PWM.
AHD tipuju, že to bude nějaký hardware driver, čili hardwarový ovladač, který se v tomto případě o to PWM dokáže postarat.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků