Tak jsem zase trošku pokročil, silentbloky vyměněny, a všechny gaskety jako třeba na Intake manifold od Hondaty, jsou tam kde mají být
V tuto dobu už auto jezdí ale foták s dalšíma fotkama jsem zapoměl u kamaráda takže dodám
ENGINE MOUNTING BY I.L Motorsport:
Původní silentbloky byly po 11 letech roztrhnutý a zteřelý a dojem z těch IL Motorsport mám dobrej, jsou dobře udělaný vše sedí jak jak má, ale pořád jsou spíš pro běžnej provoz než pro nějaký hard race. auto se sice chvěje od motoru tudíž je chod motoru lépe čitelný, krásná odezva otáček do plynového pedálu, ale pořád to není, pro mě, to co jsem hledal. Při zatížení má motor pořád tendenci se dost naklánět, je to určitě o 100% lepší než série, ale doporučoval bych je spíš pro nějakou N/A úpravu nebo prostou výměnu za sériový poškozený kus, prostě pro ty, kteří chtějí po 10 letech vyměnit ty staré, zteřelé kusy a ulevit tak zadnímu uchycení diferenciálu a dopřát si trošku sportovnější reakce, určitě ale ne pro vetší přeplňování, kde to s tím motorem škube.
No každopádně začínám hledat jiné, nejlépe už ne gumové a jak řekl Ryba ultimativní
ale bude to těžký, co vím tak je moc firem nedělá