od Borgi » 03 led 2011, 17:41
Koni mám já, a můžu poreferovat. Při nejtvrdšm nastenení je auto ani nehne je jako motokára dokonce při pomalém přejíždění nerovností to vrže v palubce a karoserii jak se to celý kroutí ale podvozek drží. Jinak na okresních cestách s tvrdším nastavením to má tendenci odskakovat a chovat se hodně někdy až agresivně, Kdo je zvyklý na houpající se sérii která vybere každou díru a ani se nehne tak tady by mohl být hodně překvapen náhle se škbnoucím zadkem. Prostě tady se člověk víc nadře a zapotí, ale stojí to zato. Jinak na okruhu na nejprogresivnější tomu dávám 1A naprosto čitelné v zatáčkách při velkých rychlostech. Při překročení limitu adheze v high speed corners se pomalinku začne trhat zadek a naprosto přesná odezva do volantu takže nenachytá a dá se udělal velmi efektí high speed drift (nemá tendenci se stavět na jedno kolo). Kdybych těd vybíral podvozek tak vezmu KW ve verzi 3 kde se dá nastavit i útlum a odskok. Ještě bych k podvozkům ale asi celkově podotknul že hodně jáleží na poměru nastavení tuhosti mezi přední a zadní nápravou. Při různých setupech jsem z auta jednou udělal naprosto nedotáčivou mrchu, která za žádnou cenu nechtěla jít za předním kolama, a podruhé naprosto nečitelnou přětáčivou bestii kdy nebylo možné odhadnout kdy to přijde a když to přišlo tak tak náhle že to mnohdy skončilo v hodinách.