Cenově by to mělo být podobný... NA-NB-NBfl jsou všechny jeden mišmaš a kolem těch 100 tisíc bude výběr docela slušnej a věřím že za 150 bude pěkný kus. Ale obecně se asi dívej spíš po soukromnících, ty bazary fakt dováží všelicos a všelijak to maskují. Občas někdo tady na fóru prodává hezkou, občas na facebookovým fanklubu.
Co se výbavy týče, myslím že je zbytečné se jí omezovat... Zamysli se jak často ty věci využiješ. Hardtop navzdory oblíbenému názoru není na zimu vůbec nutnost, nosič na zavazadla jsem využil jedenkrát (a šlo by to i bez něj) a kryt složené střechy je taky pro smrtelníka rozmařilost bez využití.
Být tebou, hledal bych prostě NB a NBfl s 1.8 a klimou a vybíral podle stavu kastle. Pokud by se ti povedlo ulovit nějakou Anniversary nebo Sportive, dostaneš za svoje peníze docela přidanou hodnotu. (mají myslím lepší podvozky, šestikvalty a minimálně Anniversary snad nějakej super převod na diferáku) Zbytek nesmyslů se dá operativně přikoupit, na FB skupině s díly se každou chvíli objevují hardtopy, nosiče i ty kryty, a docela často i sedačky atp.
Jestli můžu doporučit tak mám auto od místního člena Rasty77, má sice bazar ale do MX-5 je nadšenec a kšeft s ním je férový, nemaskuje vady, naopak přizná že je na autě práce a reflektuje to na ceně. Ale nevím jestli teď něco má skladem.
Jo a k tý korozi, zastávám názor že je lepší koupit auto s třeba trochu chycenými lemy a nosníky a nechat to třeba po roce nebo dvou udělat sám s tím že víš komu to dáváš a jak to bude udělaný, než koupit auto "s vyřešenou korozí" abys posléze zjistil že půlka řešení je tmel a druhou půlku vařil Karel z dílny kterej posledně svařoval felície a doteď neviděl říznutej práh na MX5ce.