Pepino píše:gb3313 píše:Pokud mohu přispět svojí troškou do mlýna, můžu ND jen doporučit. Na běžné ježdění i na občasné vyblbnutí stačí bohatě 1,5, se 100-oktanem se téměř vyrovná i 160koňovému dvoulitru a má opravdu hezčí průběh otáček. Se 184-kou jsem ještě nejezdil. Pokud to nemáš na západ Čech daleko, zvu tě na zkušební projížďku.
Pokud budeš shánět starší kusy, dávej pozor na verzi převodovky - teď se snad montuje 5. přepracovaná verze (bližší info najdeš na miata.net - číslo převodovky najdeš na štítku nahoře za blokem motoru). U starších verzí (2015-2017) se vylamovalo ozubení (hlavně u amerických 2-litrů, na mnoha videích je vidět jak tomu Amíci dávali čoud) a někdy odcházely synchrony. Z výroby nejsou ošetřeny dutiny antikorozním nástřikem, jen zespodu je voskováno, občas prý rezne rám pevného okna ve dveřích. Občas se přidírají vodítka brzdových třmenů, chce to každoročně mazat. Někdy se odíralo plátno o kostru střechy při skládání.
Jinak po 2 letech provozu jsem maximálně spokojen, technicky bez problémů. A protože mě láká elektrika, zkoušel jsem dávat inzerát na svoji ND (viz inzerce). Pokud nepospícháš, dám ji na podzim opět do nabídky. Pokud by ses chtěl na něco zeptat, klidně napiš.
Bye J
P.S.
Někdy se objeví zajímavý kousek na německém ND fóru -
https://www.mx5-nd-forum.deP.P.S.
Souhlas s XP3 - ta lehkost v zatáčkách je úžasná.
A výhřev sedačky je úplně zbytečný, topí to jako blázen
Ahoj,
mel jsem 160k ted mam 184k. Rozdil v motoru je veliky. Hravy, tocivy, nad 6000 chytne dalsi chut.
Zmeny jsou i na podvozku. 160k jsem mel s bilsteiny, jelikoz serie se naklanela jako blazen. Ted mam serii, zadne vyrazne naklaneni nebo nejistotu nepozoruji. Navic je to pohodlnejsi.
Zapad Cech? Odkud?
Pepik
Ahoj, nakonec jsem si ji už předevčírem dovezl, šel jsem do 1,5; najeto 28500 sports-line, co se prodávala v Mazdě v Jihlavě. Budget nebyl zase tak veliký a bylo by to fajn si dopřát 2l, ale nabídka nebyla široká (184k vůbec v dané ceně vzhledem k roku), bílá nesměla být (žena) atd. Navíc jsem slíbil ženě, že nebude moc často líbat boční okno
Firemní mám dynamické, ale tohle si chci užívat a zatím maximální spokojenost. To, že to asi nejede tak, jak to vypadá je pravda, ale asi stárnu, nepotřebuju tolik se hnát na hraně a být nejrychlejší, ale baví mě ta jízda jako celek, jsem rád, že není moc tuhá už díky plánu delších cest. Má pár kosmetických drobností, ale pořád jako celek vypadá, troufám si říct, slušně. Třeba jednou upgraduju, ale první si musím vytvořit finanční polštář, přecejen hypo atd...
Jinak jsem z Olomouce. Díky za zprávu