od dopr » 31 říj 2010, 16:17
minimalne Euro I by mely splnovat vsechny, protoze maji katalyzator. Ja jsem za NB platil 3000, takze tam je norma Euro II. Podle norem a smernic, kterej sou v tom tvem odkazu je klidne mozne, aby 95tka mela euro II, protoze jedna z tech smernic zacala platit uz o rok driv (94/12ES).
Kdyby u nektere mx-5 nebyla norma v TP dopsana, staci zkontaktovat dekru a ta ti tusim za 2000 posle prohlaseni, ktere je pro urady zavazne. A to uz je rozdil platit 10 000 nebo 5000 + 2000 Dekře.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.