Tohle fakt nepochopim, jak je tu třeba chytat za slovo. Ideální skladovací teplota pro baterii je 10°C při teplotách nižších než 5°C a vyšších než 20°C dochází k zvýšenému samovýbíjení baterie následované sulfátovaním. V teple se víc vybíjí, v chladu zas ochotněji sulfátuje, ani jedno není ideální. Přes zimu ti praděpodobně bude v garáži i mrznout, na čemž se tu doufám všichni shodnem, že baterce nesvědčí, takže určitě vyndat a strčit někam kde mrznout nebude, ale určitě né k topení. "Chyby" při používání baterky jsou jedině, že jí necháš vybít a zasulfátovat, teplotní rozsah baterky je obrovskej. Od -10 do 80°C během půl hodiny u aut co jí mají v motorovém prostoru není problém, ikdyž na životnost to jistě vliv má. Jak už tu někdo řekl, tak benzín se kazí, takže dát si plnou nádrž 95 je pěkná blbost, pokud 95, tak jen trochu a hned na první benzínce to na jaře natankovat čerstvym. U aditivovaných (100oktanových) paliv je to celkem fuk, nedochází zde k žádným chemickým změnám, ani degradaci biosložky, jelikož tam tato složka není. Trvanlivost takové benzínu je minimálně půl roku. Nicméně většina aut nastartuje i na letitej bezín, jen to jde trochu víc ztuha.. Neboj se toho, Mazdička to zvládne..