Různé

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Různé

Příspěvekod cavan » 24 led 2014, 09:25

lebo tym 30 kilovym blondinkam co v nich jazdia sa viac pacia x6 ako 5gt.. ;)
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: Různé

Příspěvekod Vavris » 24 led 2014, 11:40

PavelS píše:
spoofan píše:To je jasne, ze mazda je srot a s passatem v dizlu se to nemuze ani srovnavat :D


Hele znam nekolik lidi co presli na Mazdu 6 (minuly generace) a zcela opravnene toho litujou proti Passatu (mmj)... Uvedom si, ze spousta lidi nechce auto co komunikuje, co je lehky (a diky tomu hlucnejsi) a skvely v zatackach. Jsou lidi, kteri maj auto jako autobus pro dopravu z mista a do b a v tom je ten passat treba vybornej. Az budes mit treba deti a budes za rodicema dojizdet velky vzdálenosti pravidelne, tak treba skoncis u neceho co ted zatracujes :-)
To ja narozdil od passatu nechapu proc se prodávaj BMW 5GT, jeste min nez X6...


Neboj, 5 GT se začnou prodávat jak rohlíky s přibývajícím počtem důchodců :D X6 je pro mujo frikulíny a blondýnky... 5 GT je pro (jestli se ti líbí tak sorry) staré zazobané fricky bez fantazie a chuti do života :mrgreen:
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Různé

Příspěvekod spoofan » 24 led 2014, 12:15

Nema 5GT i Jarda Jagr? :lol:

PavelS: jinak kazde 2 tydny jezdim Praha - Bratislava po krasne D1 ve starem leonu, takze nejaka hlucnost predchozi generace mazdy 6 by byla i tak pokrok :lol:
Díly na MX-5 NA/NB

I am not into fake things - including boobs and wheels.
1.8 NA BRG + jedna lady + brap
spoofan
 
Příspěvky: 612
Registrován: 26 říj 2012, 14:55

Re: Různé

Příspěvekod begbie » 24 led 2014, 12:25

PavelS píše:
spoofan píše:To je jasne, ze mazda je srot a s passatem v dizlu se to nemuze ani srovnavat :D


Hele znam nekolik lidi co presli na Mazdu 6 (minuly generace) a zcela opravnene toho litujou proti Passatu (mmj)... Uvedom si, ze spousta lidi nechce auto co komunikuje, co je lehky (a diky tomu hlucnejsi) a skvely v zatackach. Jsou lidi, kteri maj auto jako autobus pro dopravu z mista a do b a v tom je ten passat treba vybornej. Az budes mit treba deti a budes za rodicema dojizdet velky vzdálenosti pravidelne, tak treba skoncis u neceho co ted zatracujes :-)
To ja narozdil od passatu nechapu proc se prodávaj BMW 5GT, jeste min nez X6...



V tom máš Pavle pravdu. Já Mazdu 6 mám a pohodlí + "pocitová útulnost" je v třeba v koncernu této kategorie určitě vyšší.
Ale když občas jedu kámošovou A6, tak se úplně děsím zatáček, páč se jí moc nechce a je mi to nepříjemný.
Pro toho, kdo najezdí třeba 50 tis. ročně, je ale volba většinou jasná...
begbie
 
Příspěvky: 33
Registrován: 12 led 2013, 19:05

Re: Různé

Příspěvekod PavelS » 24 led 2014, 13:58

přesně - na nájezdy a rodinu a vůbec lidi který auta neberou (je jich hodně :) ), tak žádná z těch deviz co 6tky maj není zajímavá...jedině vhled....

btw - nevim jakou A6, nemá ale nějakej odepsanej podvozek? :?
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Různé

Příspěvekod begbie » 24 led 2014, 14:15

Hele nemyslím si, ale těžkej třílitrovej diesel, ježděnej po českým tankodromu, se unaví rychle :(
Spíš mi ta audina přijde taková těžkopádná. Ale pravda, že 1000 km po dálnici a vystupuju jako kdybych jel áčkem z Muzea na Skalku....
begbie
 
Příspěvky: 33
Registrován: 12 led 2013, 19:05

Re: Různé

Příspěvekod rwdriver » 24 led 2014, 16:50

Ohledně přemísťovadel z bodu A do B je ve skutečnosti nejlepší kompromis staré pětkové BMW (řada E39) . Mám vyzkoušeno dlouhými lety provozu, že ideální je benzínový šestiválec M52/M54, buď ve verzi 2.5/2.8 a nebo ten 3.0 litru (je to totiž lehký hliníkový motor). Je to sice na pohled neohrabané a velké auto, ale pocit za volantem je hodně jistý, auto se těší na zatáčkové pasáže a má citlivé ovládání. A navíc je pořád tak perfektně odhlučněné. Hluk v kabině je tak malý, že (vyzkoušeno) se tomu neumí přiblížit ani mnoho fungl nových aut střední třídy. A to už ten můj exemplář bude mít brzo 17let :) . Mazda 6 se mi taky vždycky líbila, hlavně varianta MPS, škoda, že se nemohla odlišit od konfekce tím že by bývala měla pohon zadních kol. Ale je fakt , že podvozky Mazd / Fordů ( je tam technická spojitost) ve verzích Focus/Mondeo/ Mazda 3/ Mazda 6 jsou prostě příjemné. Dobře se řídí a člověk (řidič) se cítí rychle jako doma. U koncernů to neplatí, vždy když řídím nějakou Oktávii, Passat , A4 nebo něco podobného, tak nemám prostě ten správný pocit kontroly. Hlavně v zátáčkách atd...
rwdriver
 
Příspěvky: 30
Registrován: 27 srp 2012, 17:59

Re: Různé

Příspěvekod Winie » 24 led 2014, 19:54

hele na to bmw taky koukam jako na novej daily car, nemas zkusenost s tema naftakama? koukal sem na ten trilitr naftovej.
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Různé

Příspěvekod Pavel260 » 24 led 2014, 20:37

máme doma E39 ve dvou verzích 3l nafty a obě super
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: Různé

Příspěvekod rwdriver » 24 led 2014, 22:41

Čau Winnie, s dieselem zkušenost nemám. Vlastně mám nejdelší zkušenost z benzínovýma 6ti válcema řady M52. ( ozn. 523i/528i) Mojí E39 už mám 5let a ca. 80tis. najeto na ní. A je fakt že jsem kupoval unikátně zachovalý kus, je vidět že obecně jsou neuvěřitelně spolehlivé. Počet problémů = 0 . Jen údržba, nikdy nic. Jediný problém se mi objevil nedávno a to rozvícená kontrolka Airbagu, což se vynulovalo na diagnostice a OK, nahodilá chyba. E39 jsou fakt i dnes po letech děsně spolehlivé. Snad až na pár el. drobností . Typický co si pamatuju jsou : displej pal PC ( efekt rozsypaného čaje) , já mám ten nejjednodušší display jen s venk. teploměrem, takže tady no problém. Pak nějaký odporový článek u panelu ovl. klimatizace ( říkají tomu "ježek topení") , to se mě zatím nerozbilo, a občas lidé mění nějaké to čidlo, případně lambda sondu atd. Ale málokdy má někdo vážný techn. problém s tím co je "kovové". Zkrátka spíš jen elektronika. Spotřeba těchhle motorů (ať už v E36/E39) jak ověřené více lidmi co znám a starou trojku nebo pětku měli je docela nízká. Normálně se pohybuješ od 8 - 9.5litrů / 100 , v podstatě nikdy a to i při větším podílu města jsem nevyjel nádrž a vyšlo přes 10. U Nafty ( 3.0d - má otec, ale daleko novější E61 ) je víc potenciálních komplikací a úspora paliva zas dramatická není. Počítej že to jezdí za 7.5l nafty. Na druhou stranu ten motor není tak hezky sametově klidný, což prostě diesel být ani nemůže. Ovšem v porovnání se 4válci Diesel si často myslíš jestli to náhodou taky nejezdí na benzín. 3litr diesel od BMW je asi stále nejlepší naftový motor co si vůbec můžeš ve starší ojetině koupit. U nás lidi často o dieslu uvažují okamžitě jako o první preferované volbě. Já si ale myslím, že to tak jednoznačný není. Záleží na hodně faktorech, ale kdybych si kupoval E39 znovu, tak bych dneska asi volil auto s posledních let výroby 525i/530i s manuálem a ideálně M paket interiérem, černý strop a sedačky broušená kůže. Nevim jestli má smysl v podstatě i trochu připlácet za 530d.... Nakonec to hlavní je o tom nevybrat si nějakou tu past :)
rwdriver
 
Příspěvky: 30
Registrován: 27 srp 2012, 17:59

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků

cron