To na odkazu je 4x4. Na první pohled vypadá krásně, ale ještě by na ní bylo dost práce. Vestavba je dělaná dávno, sice bez kompromisů, takže se tam vešel i samostatný WC a sprcháč kombinovaný se sedací vanou, na druhou stranu je na nábytku místy plíseň, převrtávané díry atd. Ale s tím by šlo určitě něco udělat. Zvenku a motoricky vypadá auto dokonale, ale pod dodělávanými kryty je vidět koroze, i když nic strašného. Myslím, že z toho auta by šel udělat s relativně malou námahou skvělý stylový obytňák. 4x4 verze se dělala, ale otázka je, co to udělalo s hmotností... Přikládám ještě pár fotek.
Psal jsem, že máme namontovaný plyn. I že jsou ošetřené dutiny a spodek a postel je posunutá dozadu. Místa na vestavbu tam teď máme pole původních plánů, po jedné straně dřez, odkládací prostor, lednice a skříň o celkové délce 110 cm s možností rozšíření výklopným stolkem o 30-40 cm. Na druhé straně "linka", skříňka a chemické WC, dohromady 65 cm + 2x 30-40 cm výklopné stolky. Část s vařičem na bočních dveřích umožní vaření i zvenku, třeba pod markýzou. Mezi sedačkami bude bouda pro psa, nad ní kombinovaná polička/odkládací prostor s výsuvným stolkem cca 50 cm dozadu do obytné zóny. Postel je také výš než dřív, asi se pod ní vejde přídavný Temelín (baterka, nabíječka, měnič...) takže kufr zůstane stále stejný.
S instalací LPG byl trochu problém, nakonec se použily některé původní LPG komponenty, něco se vyrobilo, vše řídí elektronika. V sobotu jsme jeli do Prostějova, včera zpět, asi 350 km. Ve Vysokém Mýtu jsme dotankovali a cestou zpět u stejné pumpy zase. Řídila Drákula, pod stovku na okreskách skoro nešla a po dálnici 110-120km/h. Spotřebu jsme spočítali na 20,4 l/100 km, plyn stál 12,90 za litr, přepočteno na benzín vychází spotřeba 9 litrů na sto. Plyn se ale bude po 1000 km seřizovat a spotřeba půjde dolů. A hodně dělá styl jízdy, využívání hmoty auta a když pojedeme i trochu pomaleji, spotřeba půjde hodně dolů. Na druhou stranu bude auto s vestavbou těžší, ale myslím, že výsledná spotřeba přepočtená na benzín bude 8-9 litrů, což je dobré. No a je to jachta - motor není slyšet, tak pohodlná křesla nemáme ani doma, sedí se vysoko, výhled perfektní, dokonalá relaxace...
.
A víte, co je nejlepší? Že ten VAN nekonkuruje Mazdě. Jsou to dvě naprosto rozdílná auta, pro jiné akce i styl jízdy, dva různé světy...