Konkurence mx 5

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod Winie » 06 lis 2012, 16:52

willi tvoje slova se fakt naplnila. prodeje fakt stoji za hovno. za takovyho hovno, ze je auto na tri roky dopredu vyprodany :lol: :lol: :lol:
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod willy2.0 » 06 lis 2012, 17:27

Místo toho pubertálního výlevu se smailíky sem dej radši něco konstruktivního např.z čeho si čerpal , co tě vede k názoru, že je auto na tři roky vyprodané ... zajímá mě to a určitě i ostatní ,:roll: ;)
Jinak co se týče toho, jak popisuji další investice do auta-pro někoho potřebné-, v tom se nemýlím to je zkušenost a řada lidí k tomu může při koupi přihlížet , proto jsem to zmínil...Nikde jsem nenapsal, že musím mít pravdu s těmi prodeji přeci, je to jen teze...A určitě se shodnem na tom, že cena toho auta by měla bejt někde min.o dvěste tisíc jinde, pak by se prodávalo jak rohlíky dost možná i...Za 800tisíc můžeš mít už dospělý auto, do kterého nemusíš investovat, proto bych se divil...že bude auto vyprodané na tři roky dopředu........Kort v dnešní době,kdy se sportáky prodávají hůře......Já tady nevedu žádnou válku proti Toyobaru, aby bylo jasno, snažím se bejt objektivní vždy. A radši stokrát chválím, než kritizuju.
Ty testy s Toyobaru jsou ve většině stejné, kort u nás...A tenhle co jsem si přečetl, je na český poměry fakt supr...Zaujal mě, protože autor je skutečně nestranej a z jeho článku cejtím, že správně vyzdvihl jak negativa tak pozitiva...ty negativa popsal naprosto konstruktivně, není to žádný kydání špíny naopak , čtenář si udělá představu o čem to zhruba může být. Skoro by mě zajímalo jaké má zkušenosti ten novinář, ale žádnej zelenáč to rozhodně nebude.......

Když mi otiskli v Autocaru poněkolikátý dopis týdne a psal jsem tam o Toyobaru a Miatě něco...čekal jsem, že nebude spoustě lidem, ani jim novinářům vonět ...asi i proto to hodili do placu, reakce žádné na to nebyli nakonec tedy..Jednak jsem napsal zklamání z Toyobaru a popsal proč ... Napsal jsem např.i to, že Miata je na suchu co se týče svezení-zábavy poloviční auto a naopak na nezpevněným povrchu je to teprv ono a fakt velká zábava... Zkrátka že nesouhlasím s tím, co se všude psalo a píše o ní, že pobaví i na suchu za malých rychlostí...to je zkrátka bulshit, pobaví leda tak kochačka bez střechy a samozřejmě kvůli tomu mám to auto rád taky....Kolikrát jsem si od té doby tuto větu o Miatě najednou přečetl..........

Chci říct, že novinář může bejt kort u nás každej .....A spousta testů je jen papouškování nic víc, takže tenhle test fakt ocenuju a pochybuju, že někdo auto popíše lépe ještě...zajímal by mě ještě test Honzy Červenky ...a samozřejmě , nejradši bych si ucelil názor sám, tak snad se v tom nějak brzy svezu, ikdyž už se netěším prostě ani...Leda by to bylo na sněhu, či mokru :oops:
Maximum Atack"
willy2.0
 
Příspěvky: 370
Registrován: 04 úno 2011, 20:07

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod Mike » 06 lis 2012, 19:17

Tak jsem si říkal, že se do týhle diskuze míchat moc nebudu. Kor, když se to tady hemží na můj vkus zbytečnejma osobníma útokama ze všech stran.
Jen obecně bych zmínil, že s články pana Jandy obecně velmi souhlasim a stejně tak v tomto - konkrétně co se týče motoru. IMO poslední opravdu dobrý, nepos*aný, atmosferický motory byly M54 od BMW, dvoulitry v CTR z předchozí generace, Fiesta ST, Focus ST 1. generace. To jsou agregáty schopný s parádní spotřebou jezdit klidným tempem ve 2krpm a stejně tak chutí jet a opravdu jet jako kráva až někam k 7-8krmp Ono toho bude asi víc. Ale spíš obecně: těch dobrejch agregátů do roku cca 2005 bylo spousta. Od týhle doby se toho už moc nenajde. Snažim se teď vzpomenout alespoň na jeden příklad a nejde to. Já čekal, že tohle auto bude hrozně podobný moji strarý 924. Lehký dobře vyvážený, zbytečně nepřemotorovaný, ale zároveň použitelný denně. A z toho co vim jak fungujou novější NA motory, tak je mi naprosto jasný co kritizuje pan Janda v tý recenri. Nechuť jít do otáček, reakce na plyn stejná jako u turba z první půlky devadesátejch let. Jo to je přesně to, co si žádaj euro normy. Z tohohle auta vyházet katy (to je taky taková "ekologie" pro kočku), vstřiky, ecu a místo toho dva karbce, tak to bude nepřekonatelná pecka s 250 NA koňma v 8k5...
No nic. Podepisuju se pod to, že čas vrátit nejde a rád si nafackuju, až to někdo dokáže.
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod Henges » 06 lis 2012, 19:25

Winnie: musíš začít psát slohovky kde je 70% kamarád říkal, kamarád ví, kamarád se vyzná a 30% vata kolem s potřebou být zajímavý. Jen rada jak správně vkládat příspěvky ;-)
Uživatelský avatar
Henges
 
Příspěvky: 1807
Obrázky: 5
Registrován: 16 srp 2010, 17:18
Bydliště: Hned tam mezi Prahou a Ostravou

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod Mike » 06 lis 2012, 19:48

He...já si dovolim ještě jednu radu na všechny strany: Ona ta hranice mezi diskuzí na téma "jaký auto je lepší a jaký horší" je od tematu " pro mě je lepší tohle auto než tohle" je sviňsky tenká;)
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod IvanGS » 06 lis 2012, 22:26

Mám pocit, že se téma GT86 utlouká ve slepé uličce, tak zkusím "oslím můstkem" využít Williho tvrzení, že za 800 tisíc se dá koupit dospělé auto a posunout to.
Za 800 tisíc určitě koupím dospělé auto, ale dospělá auta v mém chápání se kupují rozumem, kdežto auta pro zábavu srdcem a to je zásadní rozdíl, my přece rádi uškudlíme na domácnosti abychom pak utratili balík za něco pro radost a tak je to v pořádku :roll: . Když tedy odmyslím praktická dospělá auta a budu si chtít za svých 800 tisíc koupit lehkou, zábavnou a trochu sportovní zadokolku (no dobrá, tak i se střechou, kdybych chtěl roadstery, asi by byl výčet velmi stručný), co mi vlastně trh nabízí? Ujme se někdo seznamu kandidátů :?: ?
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod Mike » 06 lis 2012, 22:44

Těžko poněvadž, dle mýho dneska nic za tyhle peníze ke koupi novýho není (350Z???...vlastně ne, teď už to je 370Z a ta vypadá jak kdyby ujela z podprdele slonovi z cirkusu)...snad krom tý mxpětky. NA malej zábavnej motor prostě není v nabídce...jak za komunistů můžem stát frontu na banány, abysme se pak od dealera dozvěděli "nemáme". Rozdíl bude v tom, že dealer nebude žena s plnouvousem v hnusným obchodě s nějakou silonovou zástěrou, ale umytej fešak, kterej nám to poví s usměvem. Tak půjdeme domu, nastartovat naše NA, NB, E36, 924, civicy, šestiválcový sierry, golfy gtíčka první a druhý generace, corvetty C1-C6, 911 <2000, mustangy ze šedesátejch a sedmsedátejch, saxa VTS...A bez euro norem ztrestat nějakou vokresku. A tyhle všechny strašně rozdílný auta maji společný to, že jejich vývoj nepoznamenaly úřednicí v Bruselu nebo někde jinde, který svět viděli jenom z kanceláře a skrze špatně nastavený statistický dotazy...a to, že za jejich volantama se člověk baví i bojí a není nutný o nich diskutovat, protože ty auta prověřil čas petrolheadi jak jsme my.
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod IvanGS » 07 lis 2012, 10:42

Taky jsem měl kdysi Porsche 924, nemělo výkon ale jelo parádně a byla s ním zábava. Ale to je staré auto, já měl na mysli nová a takových zase tak moc není, aspoň myslím, takže GT86 zase tak úplně od věci nebude a v celosvětovém měřítku to myslím bude úspěšný model, zvlášť když se budou jezdit GT86-cupy apod....
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod Mike » 07 lis 2012, 12:28

nedávno jsem se s někým bavil o 924 "...924ka...to je to auto co nejede a když se náhodou rozjede, tak nejde zastavit?" Jo trefil to:)
Já myslim, že se pro tohle GT86 hodně rychle objeví nějakej upgrade ECU a bude to úplně něco jinýho. Ale podle toho co jsem zatím kde četl, bych do novýho nešel
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod kousmen » 07 lis 2012, 12:53

Správnej milovník 86ky by se s tím nesral a hned po koupi vyházel minimálně interiér a nejlépe všechno co není třeba k ostré jízdě, hodil to na vrakáč a hned je pár kaček zpět + daleko lepší poměr váha/výkon. :D
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 97 návštevníků

cron