Oprava koroze

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Oprava koroze

Příspěvekod petr007 » 10 kvě 2013, 11:05

Já bych moc na zhodnocení Mx-5 nesázel. Myslím, že u NA v dobrém a původní stavu by se mohla cena zastopovat.
NB 1,8 vyrobená : 14/12/1998, LSD, SPORT SUSP, stříbrná
NC 1,8. šedá
NC 2,0. bílá
Uživatelský avatar
petr007
 
Příspěvky: 971
Obrázky: 1
Registrován: 28 bře 2010, 09:18
Bydliště: Mělnicko

Re: Oprava koroze

Příspěvekod Jaco » 10 kvě 2013, 17:18

Nechci to jako auto na dlouho, ale ted nemam moc penez. Spis jsem si rikal, ze to treba za 70 koupim, ty nejhorsi veci opravim a za rok nebo driv pujde pryc a bud koupim uz hezkou mx-5 za vic penez, nebo pujdu jinou cestou. Zas za ty prachy si rikam, ze pro budouci prodej je urcite lepsi 1,8 sportive 6q 2002 nez 1,6 nejaka obycejna 1998, ale bez koroze. Nebo se pletu?
nbfl 1.6
eternal fire.
Uživatelský avatar
Jaco
 
Příspěvky: 97
Registrován: 09 úno 2013, 17:51
Bydliště: Plzeň/Sokolov

Re: Oprava koroze

Příspěvekod mojžo » 10 kvě 2013, 21:33

Na skutočne fundovanú opravu, aby to vyzeralo dôstojne a aj vydržalo, je potrebné 25-30 000 korún.
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: Oprava koroze

Příspěvekod Vavris » 10 kvě 2013, 23:39

jaco, zkorodované auto nemá kupce - pokud to není nějaký pologramotný magor. A látat to jen nějak na oko, aby to za rok zase vykvetlo imho nemá cenu
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Oprava koroze

Příspěvekod Wikki » 26 kvě 2013, 23:01

Jsem tu uplne novy,zatim jsem sem sice nedaval fotky,protoze prave diky shnilemu nosniku narazniku je v tuhle chvili auto rozebrane a miri uz na celolak. Zacinalo to nosnikem,pak to byly i prahy,podbehy,takze nakonec vse obrousit,nove prahy,vse vyvarit,vse komplet obrousit (cele auto zespod),vse odrezit a vse nastrikat tim cernym hajzlem na podvozky+neco na to a pak cele auto do lakovny. Auto jezdilo v zime,ale po tehle renovaci uz nikdy nebude. Celolak na odstrojenem aute 23tis.
Obrázek
ObrázekObrázekObrázek
Wikki
 
Příspěvky: 48
Obrázky: 10
Registrován: 17 kvě 2013, 13:37
Bydliště: Chotěboř

Re: Oprava koroze

Příspěvekod ADix » 27 kvě 2013, 19:27

Já vyřezal prah z moji ex nabourané mazdy a známý mi to za 1500 udělal stím, že to stříkl jen do bodíčka a za dalších 500 se vystříkaly dutiny...naštěstí vše za nákupní cenu materiálu. Celolak sem řešil plasti dipem kdy celé auto výjde když to dáš někomu dělat do 10 000.
...because still in progress...
ADix
 
Příspěvky: 1590
Registrován: 28 úno 2011, 13:13
Bydliště: Orlová, Moskva

Re: Oprava koroze

Příspěvekod Wikki » 27 kvě 2013, 22:55

ADix píše:Já vyřezal prah z moji ex nabourané mazdy a známý mi to za 1500 udělal stím, že to stříkl jen do bodíčka a za dalších 500 se vystříkaly dutiny...naštěstí vše za nákupní cenu materiálu. Celolak sem řešil plasti dipem kdy celé auto výjde když to dáš někomu dělat do 10 000.


Jenze pod plastidip potrebujes dobry podklad,jinak ti vse okopiruje. Kamos delal jen kapotu,jenze ji mel potriskanou od kaminku a ten plastidip to vse nadherne zduraznil. Tak i pod plastidip to chce prakticky zaklad jak pod novx lak-na starem aute.
Obrázek
ObrázekObrázekObrázek
Wikki
 
Příspěvky: 48
Obrázky: 10
Registrován: 17 kvě 2013, 13:37
Bydliště: Chotěboř

Re: Oprava koroze

Příspěvekod MAXsport » 30 kvě 2013, 10:30

Tak samozřejmě, jelikož je to vrstva tenká jako balonek, tak o žádným zakrytí nemůže být řeč :)
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Oprava koroze

Příspěvekod radep » 30 kvě 2013, 12:32

V tomhle směru mi přijde plastidip naprosto cenově mimo... 10k dát za plastidip, dalších x tisíc za opravy podkladu a základovku (kapota, nárazník jsou sem tam od kamínku, dveře a blatník někdo objel klíčem, a nějaké další drbky na lemech a tak by se taky našly). Když člověk za 20-25k může mít plnohodnotný lak... Kdysi jsem nad dipem taky uvažoval (pro případnou změnu barvy), ale kvůli ceně už jsem to zavrhl. Poopravím korozi a pak půjde regulérní lak.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Oprava koroze

Příspěvekod kousmen » 30 kvě 2013, 14:04

Určitě je nejlepší řešení lak. Plastidip na autech beru jako extravaganci nebo dočasný řešení. Osobně bych ho používal třeba na kola. Po roce bych to sloupnul a dal jim jinou barvu atd. :D
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 188 návštevníků