od NostalgicHero » 28 čer 2019, 14:30
Zdravím vás bando, mám NA s swapnutým 1.8 96kw motorem.
Jednoho dne jsem přijel z práce a zaparkoval. Po cca třech hodinách auto už nenastartovalo. Po cca 30 ti minutách se povedlo ale auto vynechávalo a při přidání plynu prostřelovalo a škubalo a na volnoběh to drželo 1500ot. Neptal bych se ale už si fakt nevím rady čím by to mohlo být. Přivezl jsem to na dílnu a zjistilo se, že rozvody jsou plný oleje a první svíčka byla taky zalitá. Takže se to vyčistilo, udělaly se nový rozvody daly se nové svíčky, přetěsnily se simeringy na vačkách a víko. Žádná žměna, auto pořád odmítalo startovat. Po bádání se zjistilo že je tam hodně paliva ve válcích tak jsme udělali následný kroky. Nový kabely, kontrola cívek (výměna cívek) , zapalovacícho modulu a vyměnil se i regulátor paliva (starej tlačil do lišty něco kolem 7bar). Pořád nic. Kontrolovali jsme i jestli to někde nesaje vzduch ale neuspěšně, zkoušeli jsme i jinou jednotku, ovšem opět bez úspěchu. Pujčil jsem si diagnostiku, načetlo to kod váhy vzduchu tu jsem vyměnil a stále nic. Po vyndání svíček 3 byly zalitý benzínem a jedna byla opálená, vyčistily se a nastartovalo to ale běželo tak na 2 až 3 válce a pořád prostřeluje. Zkoušel jsem nastavovat i předstih (CAS) nový. Dostalo to i nový čidlo na teplotu vody. Takže když to shrnu tak benál to dává, jiskru to má krásnou na všech čtyřech. Kabely ke svíčkám jsou zapojený podle schématu. Předstih je nastaven na 10. Kdyby někoho něco napadlo budu moc rád za každou radu...
90S STYLE