gb3313 píše:@Cvok - pokud jsi ještě nesehnal tu svoji vysněnou, jeden kolega nabízí pěstěný kousek ...
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 5-216-3076
https://www.mx5-nd-forum.de/index.php?t ... post235125
gb3313 píše:Pokud mohu přispět svojí troškou do mlýna, můžu ND jen doporučit. Na běžné ježdění i na občasné vyblbnutí stačí bohatě 1,5, se 100-oktanem se téměř vyrovná i 160koňovému dvoulitru a má opravdu hezčí průběh otáček. Se 184-kou jsem ještě nejezdil. Pokud to nemáš na západ Čech daleko, zvu tě na zkušební projížďku.
Pokud budeš shánět starší kusy, dávej pozor na verzi převodovky - teď se snad montuje 5. přepracovaná verze (bližší info najdeš na miata.net - číslo převodovky najdeš na štítku nahoře za blokem motoru). U starších verzí (2015-2017) se vylamovalo ozubení (hlavně u amerických 2-litrů, na mnoha videích je vidět jak tomu Amíci dávali čoud) a někdy odcházely synchrony. Z výroby nejsou ošetřeny dutiny antikorozním nástřikem, jen zespodu je voskováno, občas prý rezne rám pevného okna ve dveřích. Občas se přidírají vodítka brzdových třmenů, chce to každoročně mazat. Někdy se odíralo plátno o kostru střechy při skládání.
Jinak po 2 letech provozu jsem maximálně spokojen, technicky bez problémů. A protože mě láká elektrika, zkoušel jsem dávat inzerát na svoji ND (viz inzerce). Pokud nepospícháš, dám ji na podzim opět do nabídky. Pokud by ses chtěl na něco zeptat, klidně napiš.
Bye J
P.S.
Někdy se objeví zajímavý kousek na německém ND fóru - https://www.mx5-nd-forum.de
P.P.S.
Souhlas s XP3 - ta lehkost v zatáčkách je úžasná.
A výhřev sedačky je úplně zbytečný, topí to jako blázen
Pepino píše:gb3313 píše:Pokud mohu přispět svojí troškou do mlýna, můžu ND jen doporučit. Na běžné ježdění i na občasné vyblbnutí stačí bohatě 1,5, se 100-oktanem se téměř vyrovná i 160koňovému dvoulitru a má opravdu hezčí průběh otáček. Se 184-kou jsem ještě nejezdil. Pokud to nemáš na západ Čech daleko, zvu tě na zkušební projížďku.
Pokud budeš shánět starší kusy, dávej pozor na verzi převodovky - teď se snad montuje 5. přepracovaná verze (bližší info najdeš na miata.net - číslo převodovky najdeš na štítku nahoře za blokem motoru). U starších verzí (2015-2017) se vylamovalo ozubení (hlavně u amerických 2-litrů, na mnoha videích je vidět jak tomu Amíci dávali čoud) a někdy odcházely synchrony. Z výroby nejsou ošetřeny dutiny antikorozním nástřikem, jen zespodu je voskováno, občas prý rezne rám pevného okna ve dveřích. Občas se přidírají vodítka brzdových třmenů, chce to každoročně mazat. Někdy se odíralo plátno o kostru střechy při skládání.
Jinak po 2 letech provozu jsem maximálně spokojen, technicky bez problémů. A protože mě láká elektrika, zkoušel jsem dávat inzerát na svoji ND (viz inzerce). Pokud nepospícháš, dám ji na podzim opět do nabídky. Pokud by ses chtěl na něco zeptat, klidně napiš.
Bye J
P.S.
Někdy se objeví zajímavý kousek na německém ND fóru - https://www.mx5-nd-forum.de
P.P.S.
Souhlas s XP3 - ta lehkost v zatáčkách je úžasná.
A výhřev sedačky je úplně zbytečný, topí to jako blázen
Ahoj,
mel jsem 160k ted mam 184k. Rozdil v motoru je veliky. Hravy, tocivy, nad 6000 chytne dalsi chut.
Zmeny jsou i na podvozku. 160k jsem mel s bilsteiny, jelikoz serie se naklanela jako blazen. Ted mam serii, zadne vyrazne naklaneni nebo nejistotu nepozoruji. Navic je to pohodlnejsi.
Zapad Cech? Odkud?
Pepik
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 138 návštevníků