Teorie vyfuku

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Teorie vyfuku

Příspěvekod MeXico5 » 01 pro 2018, 09:59

Ahoj vespolek, jedna vec mi neda spat a to zvuk vejfuku. Je mozny, ze kdyz maji dve auta stejnej koncovej dil i motor a svody, tak muze mit jedno o mnohem lepsi zvuk? Jde mi o krasny jakoby prdeni pri prerazeni nad 5 tis otacek. Bud je to jinym stredovym dilem nebo spatnem namontovani (ten prdivec trosku podfukuje mezi stredem a koncem) nebo tim, ze z do vejfuku tece palivo? Proti neprdivsmu jsou ty vejfuky u prdivce poradne cerny a vocouzeny. Mel jsem kdysi schade 110L a ta taky prdela, kdyz jela na tri valce a kolikrat i s plameny z vejfuku... :)
Ale ptam se seriozne, co je rozhodujici pro zvuk? Nechci kupovat stredovej dil a bejt zklamanej...
MeXico5
 
Příspěvky: 116
Registrován: 17 lis 2016, 13:38

Re: Teorie vyfuku

Příspěvekod ReVolte » 02 pro 2018, 20:36

Co jsem na NC 2.0 nakoukal prdících videí, tak z většiny střed sportovní a často cat-off nebo sportovní a samozřejmě i nějaký slušný koncák. Něco na styl https://www.youtube.com/watch?v=5vIYNY65h_o
Byla: NC 2.0 Mica Grey Expression
Byla: NCFL 2.0 Stormy Blue
Je: ND 2.0 Sakura
ReVolte
 
Příspěvky: 181
Registrován: 17 pro 2016, 01:03
Bydliště: Plzeň

Re: Teorie vyfuku

Příspěvekod tomybandit » 03 pro 2018, 10:53

Paradny zvuk :) Mam tiez koncovku Cobalt a aj otvorenie sanie KN57i ako ma on ale ten zvuk nie. Takze asi to treba vymenit aj ten stred + zvody :D
Punk´s Not Dead
Uživatelský avatar
tomybandit
 
Příspěvky: 373
Registrován: 01 čer 2014, 10:20

Re: Teorie vyfuku

Příspěvekod MeXico5 » 05 pro 2018, 14:37

toho jsem se trosku bal, ze koncovy dil nebude stacit.
ale diky za poznatky, to NCecko je fakt projekt za vsechny prachy... :)
MeXico5
 
Příspěvky: 116
Registrován: 17 lis 2016, 13:38

Re: Teorie vyfuku

Příspěvekod ReVolte » 06 pro 2018, 11:34

A co máš vlastně na autě ty? Já mám Cobalt a stačí, větší randál bych na delší cesty asi nechtěl... A ze zkušeností z ostatních aut, to prdění bude mít na svědomí střeďák a sportovní kat. Teď v akci na Mossu za 400L :D
Byla: NC 2.0 Mica Grey Expression
Byla: NCFL 2.0 Stormy Blue
Je: ND 2.0 Sakura
ReVolte
 
Příspěvky: 181
Registrován: 17 pro 2016, 01:03
Bydliště: Plzeň

Re: Teorie vyfuku

Příspěvekod tomybandit » 06 pro 2018, 11:37

Takto...ten zvuk sa velmi zlepsil, neviem to odhadnut ale by som povedal ze sa ztronajsobil, mozno viac. Vyfuk prdi ked uberies a znova pridas, krasny zvuk ked dobrzdujes motorom.
Oproti serii je to velmi velky rozdiel. Vtedy sa nikto neotocil, teraz ked napr. na dvojke okolo 60 km to huci a ludia sa otacaju heh :D
Nieco urcite spravil aj ten K&N 57i, na ebayi zozenies za dobru cenu. Hlavne je to teda pocut pri streche dole, so strechou hore alebo hardtopom to nehuci az tak.
Problem je ze ten Cobalt malo mat NC v serii. Ja by som uz teraz isiel do nieco co este viac huci. Na take auto sa to proste hodi. Potom vidis maly Fiat 500 Abarth, alebo Hyundai I30n a je ti luto ze taky zvuk to nema od vyroby :)
Punk´s Not Dead
Uživatelský avatar
tomybandit
 
Příspěvky: 373
Registrován: 01 čer 2014, 10:20


Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 129 návštevníků