Ono je dost těžké nějak detailně porovnávat gumy po několika letech, navíc když jsem na autě udělal dost změn. Ale třeba co se pohodlí týče, nezaznamenal jsem s AD08R v podstatě asi vůbec žádnou změnu. Jenže ono to auto bylo dost nepohodlné s jakýmikoliv gumami před tím, zatímco dřív, se sériovým podvozkem, to celkem šlo a přechod na R1R šel tehdy znát hodně. S AD08R už jsem toho celkem dost najezdil bokem, jelikož teď dost prší, a je hodně znát, že už to není úplně čistě silniční guma, jako byla většina mých předchozích - musím být mnohem rychlejší na volantu a přechod mezi přilnavostí, které je celkem dost, a smykem, je mnohem rychlejší. Než jsem si na to zvykl, skončil jsem dvakrát v hodinách, což už se mi myslím nějako dobu nestalo
Taky pravidelně jezdím na oblíbené okresky a cítím se s nimi dost jistě, vůbec se nedeformují (to jde vidět i při pohledu na jejich bočnici, kde je guma ojetá jen přesně na hraně - tohle u předchozích Adrenalinů byl třeba problém, po pár tisících km byly gumy na vyhození díky sjeté hraně...) a zároveň nejsou až tak nepříjemné při normální jízdě a hlavně je ve volantu naprosto perfektní cit, což mi u R1R strašně chybělo. Sice hází hodně nepořádek do podběhů, což člověk slyší, a chytají se víc kolejí, ale nepřijde mi to tak nesnesitelné. Skok na R1R byl rozhodně mnohem větší. AD08R se mi zdají jako univerzálnější gumy a R1R spíš jako více zaměřené na okruhy, slalomy a podobné využití - prostě maximální grip. Ale zase když vezmu v potaz to přehřívání (sám jsem v Brně, po ujetí pouhé poloviny kola, měl gumy ožmolkované až hrůza a vydržely celkem tak 5000 km), mohly by AD08R být lepší na všech frontách (podle referencí bych skoro až řekl, že by lepší být měly). Pokusím se vyjádřit ještě po nějakém tom okruhovém ježdění, to bych snad měl vědět víc