Zdravim,
z dovodu buduceho navysenia populacie bude musiet ist moja MX-5 k dalsiemu majitelovi...
Jedna sa o MX-5, 1.8 107kw/145k NBFL, 5 st. manual + samosvorny diferencial najazdenych cca 170000km, rv. 12/2000, farba Sunlight Silver, latkovy interier (bez vyhrevu a klimatizacie), povodom z FR a nasledne kupovana tu na fore. Majitelom som poslednych cca rok a pol, za tu dobu vymenene:
- nova vinylova strecha so sklenenym oknom (cez groupbuy)
- komplet predne brzdy + hadicky + brzdovka
- tesnenie veka ventilov
- obe predne loziska
- komplet capy na prednej naprave, capy a manzety riadenia a tycky stabilizatora
- pribalim aj druhy volant nardi s airbagom vo velmi dobrom stave
Jazdne je na tom velmi dobre, no stale su veci ktore chybaju k dokonalosti: (fotky pridam)
- jemne chyteny synchron na 5. rychlosti
- zacinajuca hrdza na zadnom podbehu a bublinky na boku pod dverami
- odlupujuci sa lak na lavom prednom blatniku a kapote - niekedy v minulosti bola burana na lavy predny blatnik - opravovany predny naraznik (jedna predna hmlovka este nenamontovana, pribalim ju)
- nefunguje prava smerovka na blatniku
- nosniky uz tiez trochu hrdze zacinaju mat, ale nie je to este vobec zle
- asi 4 mensie priehlbinky na vodicovych dverach od dveri vedla parkujucich aut (ludia su hovada)
- vylomeny kastlik (tlacitko na otvaranie) medzi sedadlami (ludia su este vacsie hovada nez som si myslel)
- predchadzajuci majitel tam mal v plane namontovat LPG - musel som vymenit parohy sania, opravit podlahu v kufri, ostala ale diera v zadnom narazniku
- jemne zodrata latka na sedaku na sedadle vodica
Auto je na zimnej sade - disky R15 BBS a Nokiany WR A3 s cca 6mm a su k tomu vypieskovane a nanovo nastriekane Enkei R15 s rocnymi Bridgestone RE-002.
Kedze je auto na SVK SPZ (prihlasenie ma z ČR vdaka Fickovi vtedy stalo 700€) tak by bolo idealne pre niekoho zo Slovenska, kto by mal trochu viacej casu ako ja.
Cena: 3990€