Tlak v pneumatikách

Tlak v pneumatikách

Příspěvekod Pjot » 27 dub 2017, 11:23

Ahoj, prosím poradíte mi na kolik foukat kola u NBfl? Na štítku ve dveřích je sice 1,8 barů, ale ty kola vypadají vizuálně podhuštěné, nemůžou se tak ničit? Se zimákama mi to nepřišlo, ale teď s leťákama to vypadá divně.
rozměr r15 195/50 , jedná se o normální ježdění v provozu, většinou okresky

Díky za názory ;)
NBfl 1,6 klima 2001 tmavě modrá metalíza
Pjot
 
Příspěvky: 2
Registrován: 28 led 2017, 18:10
Bydliště: Chrudim

Re: Tlak v pneumatikách

Příspěvekod Cromoly » 27 dub 2017, 12:00

Jestli mas origo rafek 6j tak to tak bude vypadat vzdycky, protoze je uzsi nez guma
Cromoly
 
Příspěvky: 480
Registrován: 01 zář 2011, 18:45

Re: Tlak v pneumatikách

Příspěvekod Renee » 27 dub 2017, 12:21

Na NAčku jsem zaznamenal minimálně pocitové zlepšení jízdních vlastností po tom co jsem to místo 1.8 nafoukal na 2.1.
Pokud vím tak mezi 1.8 a 2.1 je to právě optimální pro takové to normální použití. (ale můžu se mýlit)

Když tomu trochu přifoukneš, tak určitě nic nepokazíš :)
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?
Renee
 
Příspěvky: 961
Registrován: 18 čer 2016, 09:29
Bydliště: Praha

Re: Tlak v pneumatikách

Příspěvekod MacTeine » 27 dub 2017, 12:49

NBfl, origo ráfky, gumy 195/50 R15 - jak nějaký Barumky tak RE002 - oboje foukám kolem 2,05 až 2,1 bar. Mnohem lepší než když jsem nechával ze začátku 1,8 baru.
NCfl 2011 2.0 Karai
Ex: NBfl 2001 1.8
Uživatelský avatar
MacTeine
 
Příspěvky: 431
Registrován: 30 bře 2014, 19:37
Bydliště: Praha

Re: Tlak v pneumatikách

Příspěvekod Bass.Boi » 27 dub 2017, 13:55

MacTeine píše:NBfl, origo ráfky, gumy 195/50 R15 - jak nějaký Barumky tak RE002 - oboje foukám kolem 2,05 až 2,1 bar. Mnohem lepší než když jsem nechával ze začátku 1,8 baru.

Naprosto stejne jsem to delal na NB, stejny obuti i rafky i tlak :arrow: vyborny vlastnosti :!:
...::: NC 2.0 Sport, 118kW/160 HP, LSD, 6speed, Bilstein :::...

..:: Ex ::..
...::: 1.8 NB Miracle, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech :::...
...::: Ex - 1.6 NB 81kW/110 HP' - "Rote Sau" :::...
Uživatelský avatar
Bass.Boi
 
Příspěvky: 830
Obrázky: 5
Registrován: 19 říj 2011, 14:27
Bydliště: Kousek od Brna

Re: Tlak v pneumatikách

Příspěvekod Cromoly » 27 dub 2017, 14:03

Foukam to taky tak, nicmene na origo rafcich to porad vypada jako hruska. Chce to tak 7j aby to vypadalo dobre
Cromoly
 
Příspěvky: 480
Registrován: 01 zář 2011, 18:45

Re: Tlak v pneumatikách

Příspěvekod jarka » 27 dub 2017, 16:10

Tlaky měřím a nastavuju vždy po jízdě na zahřátých gumách a pro 185/55R14 S.Drive teď používám p2,05 a z2,1 (mírně víc vzadu kvůli hravosti). Předchozí ContiPremium2 potřebovaly díky měkkčím bočnicím o cca 0,1b víc. Zvol si při jakým režimu chceš aby guma fungovala jak potřebuješ a pak zkus pár hodnot a uvidíš. I relativně normální jízda může zvýšit tlak o 0,1-0,2b. Těch 2,1b za studena by u mě při jízdě po okresce udělaly přes 2,4b a to už je moc.
23tis. km ... 12,4 l
jarka
 
Příspěvky: 213
Registrován: 29 říj 2015, 00:22

Re: Tlak v pneumatikách

Příspěvekod spooon » 27 dub 2017, 18:24

přesně, na NB 195/50 r15 a RE002 za studena 1.8 a na okruhu a nebo svižný tempo po okreskách a jsem na 2.0-2.1
spooon
 
Příspěvky: 533
Obrázky: 0
Registrován: 03 kvě 2012, 22:58

Re: Tlak v pneumatikách

Příspěvekod froxic » 04 kvě 2017, 12:16

Přesně tak, zatím nej na 195/50 R15 6j se mi osvědčilo něco okolo 1,8 za studena, tzn cca 2.0 předek / 2.1 zadek po blbnutí na okreskách (T1R). Ale je možné, že se bude bude i trošku lišit dle obutí.
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 325
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

Re: Tlak v pneumatikách

Příspěvekod dopr » 04 kvě 2017, 14:56

Je to hodne o pocitu. Kazdemu muze vyhovovat neco jineho (jina tuhost rizeni, jina rychlost reakce na vstupy z volantu, jina odezva od pneumatiky). Pak je to ale, jak pisete, taky o te ktere pneumatice. Na NB jsem Adrenaliny taky hustil na 2.0 Bar. Na NC jsem mel dve sezony Primacy 3 a foukal jsem je na predepsanych 2.0. Ted jsem prezul na Pilot Sport 4, ktere maji uz ze sve podstaty tuzsi bocnice + je to varianta XL, ale i presto mi prisly, ze se na 2.0 Bar moc vali a rizeni bylo prilis lehke. Po prifouknuti na 2.2 jsem mnohem spokojenejsi. Proste si to chce pohrat, nebat se zkouset s temi tlaky hybat az najdete ten vas "sweet spot".
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 9 návštevníků