Stránka 3 z 7

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 16 dub 2010, 18:39
od riderhenry
No ja se nebudu hadat. Jen snad bych jeste rekl, ze kdyz o necem nevis, tak to neznamena, ze to tak nemuze byt, byt to o de me ted nemusi znit zrovna moc dobre :D Ja to mel potvrzene z nekolika zdroju, mimo jine se toho obaval i clovek, kteremu uz dost BP motoru z 323 proslo rukama. Na miata.net si muzes taky precist dost clanku o chybach EGR, bohuzel jsem tam ale nenasel zadny o jeho zaslepeni prave. Jak asi vis, ekologicky tlak postupem doby roste a timpadem se da spis ocekavat, ze se budou podobne systemy menit, nez ze zustanou desitky let porad stejne.

Jinak o problematice samotne je zajimavy, technicky nenarocny clanek zde:

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009120602

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 17 dub 2010, 18:28
od Zaplik
tak to nekdo provedte jestly to bude bez nej fngovat tak nevaham

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 18 dub 2010, 12:06
od Lukáš MX
pokud vim tzak mazda má řízeno podtlakem takže neni problém bud vypojením a zaslepením podtlaku a nebo vyrobením podložky pod ventil a je to

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 16 čer 2010, 13:50
od Marfil
Mohl by sem nějaký šikovný rádce dát fotky uložení (NB, NB-fl) toho EGR ventilu, popřípadně jeho zaslepení plíškem?
Tedy jestli se do toho už někdo pustil.. :?:
Tato vratná změna by neměla být problém a závěr po prohledání internetu: přímo zásadní a potřebný úkon..... :ugeek:

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 17 čer 2010, 20:47
od Lukáš MX
jdi po té trubce která ustí do výfukových svodů dojdeš k takovému ventilu ten vyšroubuješ vyndáš ho a to těsnění které tam je tak uděláš uplně stjné akorát s tim že tam neuděláš díru ale bude plné a nejlepší je to dělat z tenkého hliníkového plechu nemusí už se to těsnit jen to dotáhneš a mazda dejchá čerstvě :D

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 17 čer 2010, 21:05
od Borgi
riderhenry: u toho článku jsem se moc pobavil dobrý jen tak dál :-)

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 01 zář 2010, 15:24
od Marfil
Lukáš MX píše:jdi po té trubce která ustí do výfukových svodů dojdeš k takovému ventilu ten vyšroubuješ vyndáš ho a to těsnění které tam je tak uděláš uplně stjné akorát s tim že tam neuděláš díru ale bude plné a nejlepší je to dělat z tenkého hliníkového plechu nemusí už se to těsnit jen to dotáhneš a mazda dejchá čerstvě :D



Tak akce provedena zhruba podle návodu, jen s tou změnou, že těsnění jsem vyřízl z šedého materiálu, ze kterého se vyrábí těsnění (nevzpomenu si, jaký je přesný název), co se používá u výfuk.svodů. Celá akce mi jako netechnikovi zabrala tak 25 min. Žádná chyba se nezobrazuje, vše ok. A hlavně - jde to vždycky vrátit. :twisted:

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 14 zář 2010, 12:37
od Borgi
Takže jsem EGR taky zaslepil a vše zaitím funguje jak má

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 10 pro 2010, 09:41
od KaCzaba
kdyz ho mate zaslepeny,tak je ale stale jakoby funkcni pro RJ.
to znamena,ze podtlaky a elektriku nechavate na svem miste.
pak by to chybu hazet nemelo.max ze budou spatny emise.
mate ho nekdo vyhozenej uplne a stekr a podtlaky odpojeny?dela to neco?vcera jsem cistil sani od tech sracek a nechci ho tam davat vubec.
teda krom ryby.ten tam stejne nema oem jednotku.

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 10 pro 2010, 15:56
od George
nemám NA, ale mám pryč komplet všechno a nic