Čauec, vždycky když nastartuju motor a chtěl bych se HNED rozjet tak to skoro nejde, motoru se vůbec jakoby nechce, i po velice pomalém pouštění spojky a přidání plynu se tomu prostě nechce tak vždycky nechávám motor tak cca 2-3min. běhat na místě a po tom je to už normálka v pohodě, chci se zeptat jestli je tohle normální u "prvních" NAček ? Je to klasika, starý motor tak by to mohlo být uplně normální ne
Taky si myslím, že to není moc normální, asi v tom máš nějakej háček. Mám "staré NAčko" (ročník 1991, najeto 185 tis.) a rozjezd prakticky hned po nastartování není problém.
Čau, já mám NAčko r.v.92 a hned když nastartuju se rozjedu bez problému ale nejsem vrah a chci s ním ještě dlouho jezdit takže chvilu čekám než se rozjedu
Podle mě to ale normální nebude. Nezáleží na tom jak je motor starej, když slyším ty koncernový auta co vydaváj za zvuky když se rozjiždí tak jsem rád že mám 20let starý auto
NA > NBFL > NB > NC
*Se silným autem jsi rychlý na rovinkách, s lehkým autem všude* Colin Chapman
vojtiiisek píše:ale nejsem vrah a chci s ním ještě dlouho jezdit takže chvilu čekám než se rozjedu
vrah... a víš o tom, že na volnoběh tlačí čerpadlo podstatně méně oleje než při 2000ot, takže trvá mnohem déle než se ti zaleje hlava (a natlakují hydra)? To bude ten důvod proč všichni výrobci doporučují hned vyjet a nezahřívat na volnoběh.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
V tom pripade jsem vrah Ja;( Nerikam ze stojim na miste 2-5min nez se mi zahreje auto, ale nastartuju a max.1min stojim,taky pri studenym motoru mam volnobezny otacky 1300..po zahrati to klesne.
Diky za radu. Chybama se clovek uci, a muj motor s 323tis km uz toho ma tolik za sebou ze za ty dva mesice co mam NAcko jsem toho jeste moc posrat nemohl.
NA > NBFL > NB > NC
*Se silným autem jsi rychlý na rovinkách, s lehkým autem všude* Colin Chapman
Jasně, žes nic posrat nemohl neměj o ten motor takový strach... spíš jde o dodržování tohodle v zimě bych řekl. Hlavní je motor zpočátku nepřetáčet, než se zahřeje ani nepodtáčet (nepodtáčet nikdy).
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
V čem teda může být háček? Nedávno sem viděl někde na videu jak startovali Ferrari F40 a taky to samé téměř - studený motor a hned se s tím chceli rozjet ale hned to chcíplo a pak se na podruhé už rozjeli ale hodně to na jedničku cukalo a tohle přesně mi to dělá, dá se s tím hned rozjet ale vůbec se tomu nechce a musí se strašně pomalu pouštět spojka a víc plynu jinak motor okamžitě zdechne
Zapomněl jsem ti odepsal Díval ses na svíčky? Kabely? Jestli máš staré tak bych určitě vyměnil ty svíčky. Případně jestli máš ještě origo kabely tak vyměnit (modré NGK jsou dobré a nejsou drahé). Tipoval bych to na tohle... Kabely jsou pověstné. ještě můžeš zkusit změřit lambdu, sice nevím jestli má na to vliv tohle. Nicméně když mi výfuk přisával vzduch (měl jsem ho jenom na zkoušku) tak ani nechtěl běžet normálně a válce byly plné benzínu.