to mi připomnělo tohle video
https://www.youtube.com/watch?v=d_xo4eB23BsMám na NB HP+ jen vpředu a ve srovnaní s jinými auty obdobného věku bych řekl, že brzdí vcelku normálně, po zahřátí je to znatelně lepší, ale nějaký wow efekt to u mě nevyvolalo. Hlavní výhodu vidím v tom, že se nepřehřejou. V Rakousku několikakilometrové sjezdy s docela převýšením a dobržďováním z vyšších rychlostí zvládaly s přehledem, naopak se držely v teplotě, kdy fungují líp, to byl příjemný pocit. Kotouče to zvládají dobře - na doporučení Muzzyho taky Zimmermann
S tou myčkou to potvrzuju, normální desky taky po myčce brzdí blbě, ale tady se to projeví víc.
Nájezd hodně záleží na způsobu použítí -- jezdím i delší trasy, na okruhu jsem poslední dva roky nebyl. Nějaké to sedlo a pod. se do toho občas taky přimotá, ve výsledku je mám třetí sezónu.
Špiní dost, poškození laku jsem nezkoumal, ty 14" "pavučiny" asi případné jiskry asi pochytají ještě než vylétnou ven.
Občas pískají, když se jezdí moc na pohodu, po zahřátí je zase na čas klid.