Kdyby přestavba stála třeba 23000 Kč, co jsem někde zahlédl, tak za to při ceně 31 Kč/l koupíš cca 742 litrů benzínu, při spotřebě 8,7l/100km to dělá 8528 km. 8528 km na benzín = cena přestavby na LPG. To bych si rozmyslel

Když pak na LPG budeš jezdit třeba za 12l/100km, LPG stojí dejme tomu 14 Kč/l, tak náklady na 100 km jsou 168 Kč, u benzínu za 31 Kč a spotřebě 8,7l/100km to dělá 270 Kč. Náklady na jízdu na LPG jsou tedy cca 62% nákladů jízdy na benzín, tzn. jízda na LPG je o 38% levnější (resp. jízda na benzín je oproti LPG o 61% dražší), na 100 km ušetříš cca 103 Kč.
To znamená, za předpokladu správnosti uvedených čísel, že až na LPG najezdíš 22330 km, tak bude přestavba zaplacená a začne ti skutečně šetřit prachy za palivo.
Čísla to jsou vycucaná z prstu, výpočty dost zaokrouhleny (ale jinak snad správně), ceny paliva sedí. Za kolik litrů LPG jezdí 1.8 NB, nemám páru, 12l je střela od boku při předpokladu lehké nohy, reálně to bude asi víc

I tak je ale zajímavý vidět aspoň hodně zhruba, kdy se přestavba může vyplatit
