BBR GTI

BBR GTI

Příspěvekod Marian14 » 23 lis 2018, 13:07

Zdravím,ma někdo zkušenost s BBRGTI?Dekuji
Marian14
 
Příspěvky: 8
Registrován: 02 zář 2018, 10:13

Re: BBR GTI

Příspěvekod dopr » 23 lis 2018, 15:59

Ahoj, je to asi nejznamejsi specialista na ladeni MX-5 v Evrope. Sam jsem mel v planu si u nich poridit atmosfericky upgrade kit, ale kvuli cene jsem to nakonec zavrhnul (ceny na jejich eshopu jsou bez DPH). Urcite bych se nebal cokoliv od nich vzit. Jejich auta testuje Evo, Autocar apod.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: BBR GTI

Příspěvekod Marian14 » 23 lis 2018, 19:54

Jj to já vím.Zajima me osobní zkušenost.Dekuji
Marian14
 
Příspěvky: 8
Registrován: 02 zář 2018, 10:13

Re: BBR GTI

Příspěvekod dopr » 24 lis 2018, 01:24

Tu tady asi nenajades. Hledal bych na https://www.mx5oc.co.uk/forum/ ;-)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: BBR GTI

Příspěvekod NicolasCage » 07 zář 2020, 23:20

Zdravím všechny. Jak pomůže moje zkušenost původnímu tazateli po takové době, to opravdu netuším. Nicméně zkušenost s BBR-GTI jsem poměrně nedávno udělal.
Jako spokojený uživatel Mazdy MX-5 1.6 z roku 2005 jsem čekal na ND. Nespěchal jsem, a o rok později, kdy se představil bratranec 124 Spider (Fiat), jsem začal intenzivně hledat informace právě o tomto autě. Design a charakter, který jsem vnímal po cca 20km svezení, nahlodaly mou touhu po ND do té míry, že mi v garáži zaparkoval právě Fiat. Vlastní rozhodnutí bylo opravdu složité a srpen 2017 byl, v rámci testování obou možností, nesmírně zajímavý a zábavný. Ale tehdejší zážitky nejsou předmětem tohoto příspěvku. Důležité je, že základ obou aut je téměř identický.
A protože jsem až do vlastní koupě již dlouho předtím koketoval s myšlenkami na možný posun možností auta, nemohla firma BBR-GTI uniknout z mého hledáčku.
Jsem velkým fanouškem mazdích motorů a obecně jejich přístupu. A kdyby MX-5 ND 2.0 měla aktuální parametry (7500 ot., 135kW), mohlo pro mne dopadnout vše jinak.
Na 124 Spider jsem u BBR-GTI objednal sadu tlumičů KONI s pružinami vyvinutýni BBR-GTI (tuším 26.6.). Nejsem úplně "střelec" a proto jsem s BBR-GTI komunikoval o parametrech a snažil se získat co nejvíce informací PŘED vlastním objednáním. Bohužel nevládnu aktivní angličtinou, proto nevolám, ale píšu na uvedený info mail. Už tady nebylo vše dle mých představ. Jakési odpovědi přicházely tak po týdnu a byly spíše typu: "Žádný problém, vše bude O.K., napiš na co to chceš (to byla úplně první informace ode mne!), mi ti pošleme TO co tam patří." Původně jsem měl v úmyslu současně zakoupit i přední brzdiče (4 pístkové Wilwood), ale po proběhlé "komunikaci" jsem zůstal jen u zmíněné sady pružin a tlumičů. Cca 10 dní nic, žádná informace o odeslání, tak mail s dotazem co se děje a odkazem na provedenou a zaplacenou objednávku, kupodivu rychlá reakce a ještě týž den večer (cca 19.00 hod.) předání zásilky dopravci.
Zásilka dorazila, ale bez přípravku, kterým se seřídí základní nastavení světel po snížení auta. Ten měl být, podle informace na webu BBR, zaslán automaticky k sadě odpružení (je nabízen i samostatně za cca 25 Liber, ale neviděl jsem důvod ho explicitně objednávat (a platit)). Následná komunikace úplně ignorovala avizovaný problém s dodávkou, ale alespoň jsem dostal (konečně) informaci o zaslaných pružinách (jsou jiné pro Soft-top a RF) a o základním doporučeném nastavení tlumičů, ovšem s (jízlivou) poznámkou, že "žádné jiné informace firma zákazníkům neposkytuje ani neprodává". Chápete, že taková komunikace člověka vážně "potěší". Opakovaně jsem komunikoval svůj záměr zakoupit další produkt (zmíněné brzdiče), v rámci čehož bylo možné zaslat v předchozí dodávce nezaslaný díl. Ale od asi 20.7. komunikace ze strany BBR ustala zcela. Standardní mail, zpráva přímo přes jejich stránku, prostě nulová komunikace, absolutní nezájem. Jo, když jsem nedokončil objednávku, tak mi automat poslal druhý den pobídku-upozornění, abych objednávku dokončil!

??? Názor si udělejte sami. V proběhlé komunikaci ze strany BBR se objevila tuším 3 jména včetně ředitele Neila Mckey.

Jinak s podvozkovou sadou zatím spokojenost. Mám namontováno cca 1 měsíc, takže ujeto opravdu málo km (200-400?) zatím bez nějakého velkého přenastavování a testování. Trochu problém při instalaci, který již při prvotní instalaci vedl k potřebě předělání celého kompletu, a teď na konci září budu předělávat i druhou nápravu. Toto vše způsobeno ABSOLUTNÍM NEDOSTATKEM INFORMACÍ ZE STRANY BBR-GTI. Fakticky k instalaci informací 0 (nula) kromě jedné, která se ukázala jako absolutně zavádějící (a nesmyslná).

Zde na fóru jsem dlouho nebyl a tímto příspěvkem jsem ze sebe dostal trochu adrenalinu, protože zrovna dnes jsem doufal, že bych mohl dostat odpověď na dotaz ke koupi zboží (ano, brzdičů), který jsem, po opravdu dlouhé odmlce (skoro měsíc), posílal minulý týden. Zdá se, že u BBR-GTI jsem na blacklistu.
NicolasCage
 
Příspěvky: 3
Registrován: 02 čer 2014, 14:40
Bydliště: PRAHA


Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 132 návštevníků